Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Vydavateľstvo NMH má nového riaditeľa obchodu a distribúcie

01.04.2019, 15:35 | reb | © 2019 News and Media Holding

Vo vydavateľstve News and Media Holding (NMH) nastala od apríla zmena na pozícii riaditeľa obchodu a distribúcie. Po vzájomnej dohode z postu odchádza Tomáš Dzurenda, ktorý funkciu zastával vyše roka. Nahradí ho Ladislav Ollé.

  • Tlačiť
  • 0

T. Dzurenda sa stal riaditeľom obchodu a distribúcie vo februári 2018, predtým mal na starosti B2B projekty a špeciálne spolupráce, zodpovedný bol aj za printovú a online inzerciu v týždenníku TREND.

„Som veľmi vďačný za výzvy a príležitosti, s ktorými som sa stretol počas vedenia obchodu a distribúcie. Rok 2018 bol rokom intenzívnych zmien v rámci vydavateľstva aj obchodného oddelenia, pričom najvýznamnejšími boli integrácia titulov z vydavateľstva Ringier Axel Springer a posilňovanie pozície mediálneho lídra na Slovensku,“ uviedol T. Dzurenda, ktorý v NMH na pozícia šéfa obchodu nahradil Mirjanu Hron Sikimič. Po zmenách v organizačnej štruktúre vydavateľstva pod neho prešla aj distribúcia. 

„Chcem sa poďakovať Tomášovi za prácu, ktorú pre NMH odviedol a prajem mu veľa úspechov v jeho ďalšej kariére,“ uviedol generálny riaditeľ News and Media Holding Michal Teplica.

Neprehliadnite

Na post riaditeľa obchodu a distribúcie sa v rámci vydavateľstva posúva L. Ollé. Ten je súčasťou vydavateľského domu NMH od januára 2019 a v ostatných troch mesiacoch zastával pozíciu Head of B2B.

„Som presvedčený o tom, že budem pre spoločnosť News and Media Holding prínosom vďaka obchodným skúsenostiam, dobrým vzťahom, lojalite a pracovitosti a že svoje schopnosti využijem pri výkone svojej novej funkcie,“ dodáva L. Ollé. 

L. Ollé začínal v Ringieri a s menšími prestávkami pokračoval vo vydavateľstve Mafra Slovakia, kde pôsobil v pozícii obchodného riaditeľa. V NMH bol dosiaľ na poste Head of B2B zodpovedný za obchodné výsledky týždenníka TREND a TREND konferencií. Kto bude v NMH v tejto funkcii jeho nástupcom, zatiaľ vydavateľstvo nespresnilo.

Poznámka: Mediálne.sk je súčasťou vydavateľstva News and Media Holding

  • Tlačiť
  • 0

Tagy News and Media Holding

Diskusia (0 reakcií)