Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Vydavateľstvo NMH má od januára nové posily v obchodnom tíme

03.01.2019, 10:41 | reb | © 2019 News and Media Holding

Vydavateľstvo News and Media Holding (NMH) doplnilo niekoľko postov vo svojom obchodnom tíme. Nový manažér Ladislav Ollé bude viesť B2B sekciu, posilnený je od začiatku roka online aj print.

  • Tlačiť
  • 0

Ako uvádza vydavateľstvo v tlačovej správe, vzhľadom na šírku portfólia v NMH rozdelili printové tituly do troch hlavných segmentov, ktoré korešpondujú s redakčnými klastrami.

Spravodajský segment tvoria denníky Plus Jeden Deň, Új Szó, týždenníky Plus 7 dní, Život, Vasárnap a dvojtýždenník Váš TV Program.

Ženský segment predstavujú týždenníky Báječná žena, Nový Čas pre ženy, Šarm a mesačníky Emma, Eva, Madam Eva, Zdravie a Dobré jedlo. Hobby segment pokrývajú mesačníky Auto Bild, Geo, Poľovníctvo a rybárstvo, Nový Čas Bývanie a Záhradkár.

Printový tím, vedený Milanom Vysopalom, doplnili dlhoroční obchodníci z Ringieru. Tibor Bondor bude zodpovedný za spravodajský segment pre priamych klientov a Mária Ščepánková bude mať na starosti spolupráce s mediálnymi agentúrami v rámci časti ženského a hobby segmentu.

Ladislav Ollé je novým manažérom B2B sekcie v NMH

Z vydavateľstva Mafra prichádzajú do NMH L. Ollé a Radovan Gašparík. „Som rád, že online aj B2B oddelenie posilnia skúsení ľudia, ktorí veľmi dobre poznajú slovenský mediálny trh. Interne takto budujeme tím, ktorý prinesie klientom novú a atraktívnejšiu ponuku s dynamicky sa rozvíjajúcim natívnym obsahom a videom,“ uviedol riaditeľ obchodu a distribúcie NMH Tomáš Dzurenda.

L. Ollé začínal v Ringieri a s menšími prestávkami pokračoval v Mafre, kde dosiaľ pôsobil v pozícii obchodného riaditeľa. V NMH od nového roka zastáva pozíciu Head of B2B a bude zodpovedný za obchodné výsledky týždenníka TREND a TREND konferencií. „Ďakujem za prejavenú dôveru vedeniu NMH a teším sa na nove výzvy,“ uviedol L. Ollé.

Radovan Gašparík nastúpil na pozíciu Head of Mediasales

Online tím pod vedením Miroslava Klima sa v roku 2019 bude sústreďovať na rozvoj Programmaticu, videa, natívnej reklamy a presnejšieho cielenia pre klientov.

Obchodný tím pre digitálnu inzerciu a servis pre mediálne agentúry zastreší R. Gašparík z pozície Head of Mediasales. Do NMH prichádza tiež z Mafry, predtým pôsobil v Perexe.

„Som veľmi rád, že som dostal túto príležitosť, ku ktorej pristupujem s pokorou a nadšením. Teším sa na spoluprácu, nové výzvy a verím, že dokážem zúročiť svoje dlhoročné skúsenosti a priniesť na moje nové pôsobisko nové pohľady,“ uviedol R. Gašparík.

Poznámka: Mediálne.sk je súčasťou vydavateľstva News and Media Holding

  • Tlačiť
  • 0

Tagy News and Media Holding

Diskusia (0 reakcií)