Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Od septembra s novou programovou štruktúrou

27.08.2009, 15:04 | TV Lux

  • Tlačiť
  • 2

Televízia LUX prichádza od septembra s vynovenou programovou štruktúrou, doplnenou nielen o viaceré akvizičné tituly, ale aj s dvanástimi novými vlastnými reláciami. TV LUX sa po prvom roku existencie rozhodla ešte viac priblížiť domácnostiam a ponúknuť divákom atraktívnejší program. Týždenne si tak budú môcť pozrieť v premiére viac dokumentov a programov ako doteraz, čím sa snaží televízia podporiť zníženie počtu repríz. Pri výbere nových relácií a programov sa Televízia LUX zamerala tak na starších, ako aj najmenších divákov, čo deklaruje záujem televízie osloviť všetky vekové kategórie.



Šírenie evanjeliových hodnôt zostáva naďalej základnou obsahovou líniou Televízie LUX. K tomu smerujú viaceré nové relácie či akvizičné nákupy. Akvizície prinesú viac ako stovku nových dokumentov. K väčšiemu priestoru pre duchovný život diváka prispejú  napríklad relácie Aktuálne s kardinálom Tomkom, Z prameňa alebo Medzi nebom a zemou. Divácky zaujímavé bude Putovanie kalváriami, nielen po stránke duchovnej, ale aj sochárskej, architektonickej či výtvarnej. Na svoje si príde aj mládež - v reláciách Saleziánsky magazín a UPéCé cafe z vysokoškolského prostredia. Nezabudlo sa ani na najmenších v kreslenom seriáli Ichtis, v ktorom sa antivírusová rybka s týmto menom stretáva s „vírusmi“ ako hnev, závisť či nenávisť. V podvečerných hodinách si môžu malí diváci na dobrú noc pozrieť večernú Rozprávočku, ktorá priláka nielen ich, ale aj rodičov, ktorí zaspomínajú na „starých dobrých kamarátov“ či postavičky z detských čias. Vo večerných hodinách plánuje od polovice septembra TV LUX každodenné spravodajstvo zo všetkých regiónov Slovenska a zahraničia.

Televízia LUX pokrýva svojím signálom viac ako 47% slovenských domácností a na rozšírení naďalej intenzívne pracuje. Počas leta uskutočnila 12 prezentačných výjazdov do najvýznamnejších pútnických miest po celom Slovensku, kde sa stretla so živým záujmom a podporou divákov.

Peter Novák,
zástupca riaditeľa TV LUX

  • Tlačiť
  • 2