Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Noví klienti v portfóliu mediálnej agentúry Mindshare Slovakia

19.12.2019, 00:05 | PR

Inzercia | Komplexná, pokročilá dátovo-digitálna ponuka agentúry Mindshare Slovakia, spolu so špičkovým plánovaním a optimalizáciou video reklamy, boli našimi kľúčovými parametrami úspechu v tendroch klientov Möbelix, mBank, Sarantis, či Austrian Airlines.

  • Tlačiť

Vyjadrenie vybraných klientov k rozhodnutiu, prečo si vybrali spoluprácu s agentúrou Mindshare Slovakia:
„Všeobecne platí, že zlepšovať sa môžeme každý deň a vo všetkom. Je to tak pri ľuďoch, ale aj značkách či firmách. Ponúkaný sortiment v Möbelix už dávno presahuje samotné vnímanie, či positioning značky a to nielen jeho kvalitou, ale aj modernosťou a trendovosťou. Zatiaľ. V roku 2019 sme naštartovali mnoho aktivít, ktoré Möbelix približujú viac k našim zákazníkom.  A práve tu vidím veľký potenciál pre nás. Je to výzva. Našim cieľom je dostať vnímanie značky Möbelix do pozície inovatívnej, modernej, kvalitnej a užitočnej. Každý deň tak prichádzame do práce a máme čo robiť, aby sme tento cieľ vo vytýčenom horizonte aj dosiahli.

Na túto cestu sme si za partnera zvolili Mindshare. Oslovil nás inovatívny prístup a moderné riešenia. Vždy máte možnosť si vybrať minimálne z dvoch ciest. Konzervatívnej a progresívnej. My sme sa rozhodli práve pre rozvoj, posun a zmenu v logike plánovania TV a videa. Stratégii, ktorú sme spoločne s Mindshare začali tvoriť veríme. Sme presvedčení, že nám prinesie želané výsledky vo forme, zlepšenej znalosti značky, pozicioningu Möbelix a v neposlednom rade aj vo zvýšených tržbách.  
Jerguš Holéczy, Marketing Manager, Möbelix CZ/SK

“Mediálna agentúra je pre nás jedným z najdôležitejších partnerov, pretože nám pomáha dlhodobo budovať našu značku a zviditeľniť naše produkty a služby potenciálnym zákazníkom. Vzhľadom na to, že mBank je digitálna banka, kladieme veľký dôraz nielen na klasické médiá, ale aj na komunikáciu v online prostredí. Verím, že Mindshare naplní naše očakávania a pomôže nám ešte viac zefektívniť našu komunikáciu.“
Tereza Froňková, Head of Marketing Communication and Clients Portfolio Management CZ SK, mBank

Vyjadrenie vedenia agentúry Mindshare Slovakia, k výsledkom výberových konaní:

“Som veľmi rád, že sa nám podarilo uspieť v tak náročných výberových konaniach pre veľmi zaujímavé a inšpiratívne značky. Ešte viac ma teší, že sa nám podarilo uspieť v tendroch, ktoré neboli čisto cenovým cvičením. Vďaka zaujímavým zadaniam a otvorenému prístupu zadávateľov sme dostali priestor ukázať našu ambíciu pochopiť ich biznis potreby a demonštrovať, ako ich vieme pomôcť naplniť prostredníctvom know-how našich ľudí a komplexných riešení primárne v dátovej a digitálnej oblasti. Práve pre klientov, ktorí od nás takéto ambície, a riešenia očakávajú, chceme v Mindshare pracovať. “
Richard Kopuník, CEO, Mindshare Slovakia

Zdroj: Mindshare

“Veľmi sa tešíme ako pre nás dopadla tohtoročná “tendrová sezóna”. Výsledky považujem za priamu spätnú väzbu z trhu na produkt agentúry, na ktorom neustále pracujeme a na náš skvelý tím profesionálov. Už fakt, že budeme pomáhať našimi digitálnymi riešeniami, či planningovými skúsenosťami tak významným a progresívnym značkám ako sú Möbelix, mBank, Sarantis, či Austrian Airlines, nám dodáva ďalšiu chuť do práce a energiu potrebnú pre neustály rozvoj kvality našich služieb.“
Michal Bílik, COO, Mindshare Slovakia

  • Tlačiť

Tagy PR články