Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Internetová agentúra Ataxo kupuje H1.cz

20.01.2011, 12:47 | Ataxo

  • Tlačiť
  • 0

Popredná firma poskytujúca služby internetového a výkonnostného marketingu zvyšuje svoj podiel na trhu v Českej a Slovenskej republike.

Ataxo, spoločnosť poskytujúca služby v internetovom marketingu, oznámila, že odkúpila 100 % podiel spoločnosti H1.cz. Agentúra poskytuje analytické a poradenské služby v oblasti internetového marketingu významným klientom, ako sú O2, Home Credit, Mountfield, Pojišťovna Generali alebo server Heureka. Vzniká tak jasný líder na trhu on- line marketingu pre Českú a Slovenskú republiku.

Akvizícia H1.cz je kľúčová pre stratégiu spoločnosti Ataxo, ktorá chce upevňovať svoju vedúcu pozíciu na on-line marketingovom trhu. Nákupom zvyšuje Ataxo svoj význam v Česku a na Slovensku, získava tiež viac ako 45 zamestnancov, čím sa počet ľudí pracujúcich v českých a slovenských pobočkách zvyšuje na 150. Ataxo tiež získava možnosť využiť komplexnú odbornosť H1.cz v službách poskytovaných e-shopom, v sektoroch cestovného ruchu a službách. Do svojho portfólia služieb môže zahrnúť tiež rozsiahlu ponuku školení a vzdelávacích aktivít, ktoré H1.cz ponúka.

Ataxo, dcérska spoločnosť skupiny Ataxo NV so sídlom v Holandsku, založila svoje pobočky vo viac ako 7 mestách v strednej a východnej Európe.

"Spojenie tímu H1.cz so skupinou Ataxo je veľmi výhodné na mnohých úrovniach, máme spoločný prístup k budovaniu vzťahov s klientmi, ponúkame prvotriedny zákaznícky servis, máme spoločnú históriu najväčších hráčov na trhu" okomentoval akvizíciu Dr. Peter Wiedemann, prezident a generálny riaditeľ Ataxa. "Naši klienti žiadajú tie najprepracovanejšie a najnáročnejšie služby v on-line marketingu v regióne strednej a východnej Európy. Vďaka pojeniu odborných znalostí a technickej vyspelosti vytvoríme spoločnosť, ktorá na trhu search marketingu nebude mať konkurenciu, " dodal.

Spojenie plusom pre klientov

„Byť súčasťou Ataxo Group je pre tím H1.cz veľká príležitosť,“ nechal sa počuť David Špinar, riaditeľ H1.cz. „Už dlhú dobu Ataxo uznávame ako rovnocenného konkurenta, oceňujeme ich prácu a znalosti. My sme sa od roku 2005 zameriavali na poskytovanie veľmi kvalitných služieb pre našich zákazníkov, vytvárali sme inovatívne kampane a to s ohľadom na rozvážne hospodárenie s rozpočtami. V H1.cz sme zaviedli veľmi vysoké štandardy, ktoré sa prejavujú na kvalite našej práce a obchodných výsledkoch našich klientov. Ataxo je jedna z mála agentúr na trhu, ktorá má porovnateľné štandardy kvality. Preto spojenie síl s Ataxom a využitie silných stránok obidvoch spoločností ešte viac posilní schopnosť zvyšovať úspechy našich klientov. Vďaka integrácii s Ataxom sa budeme môcť viac zamerať na to, čo robíme najlepšie, hlavne na poskytovanie vysoko profesionálnych služieb našim VIP klientom. Spojenie naviac poskytne zamestnancom H1.cz nové možnosti profesného rastu.“

Klienti Ataxa i H1.cz budú naďalej spolupracovať so zamestnancami, ktorí patrili do príslušnej spoločnosti pred spojením. Noví zákazníci budú komunikovať s tým tímom, ktorý bude vďaka svojej špecializácii najlepšie vyhovovať ich potrebám, alebo ktorý je pre nich geograficky najbližšie.

V tejto chvíli budú všetky práce na projektoch klientov obidvoch firiem prebiehať rovnako ako doteraz, postupný prechod obidvoch spoločností do jednej bude prebiehať v ďalšom období.

David Špinar zostane naďalej riaditeľom spoločnosti H1.cz, postupne ale prevezme nové funkcie v rámci Ataxo Group. V dlhodobom horizonte bude H1.cz slúžiť ako poskytovateľ služieb najvyššej kvality pre najnáročnejších klientov na trhu, zatiaľ čo Ataxo bude ďalej posilňovať svoju dominantnú pozíciu v sektore malých a stredných firiem.

„Ataxo má za sebou dráhu popredného hráča na trhu, vie dobre rozpoznať potenciál a obchodné možnosti v internetovom marketingu. Keď sme vstúpili do Ataxa v roku 2008, vedeli sme, že investujeme do lídra v odvetví search engine marketingu. Ataxo Group od tejto doby stále viac dominuje tomuto odvetví. S akvizíciou H1.cz narástol podiel Ataxa na trhu v Česku a na Slovensku, zväčšila sa tiež šírka a hĺbka ponúkaných služieb. Zároveň s budovaním mnohých pobočiek Ataxa v Európe v priebehu uplynulého roka táto investícia demonštruje upevňovanie vedúcej pozície a rast značky Ataxo,“ hovorí Arthur van Wijck Jurriaanse, generálny riaditeľ investičného fondu Garvest.

O Ataxe

Ataxo pomáha malým a stredným podnikom a stredne veľkým spoločnostiam vytvárať a realizovať ich stratégie internetového marketingu. Dlhodobo si firma v tomto odbore vybudovala vedúcu pozíciu a s viac ako 10 000 klientmi je jednou z najväčších agentúr zameraných na on-line marketing v strednej a východnej Európe. Ataxo pomáhá svojim zákazníkom vybudovať silnú pozíciu na trhu. Ataxo dbá na vysokú odbornosť a profesionálne riadenie, a klientom pomáha v mnohých oblastiach ich podnikania: Úspešné zavedenie nových produktov, práca so značkou, viditeľnosť v sociálnych médiách.

Ataxo sústavne pracuje na rozvíjaní odborných znalostí a ich aplikácii v hlavných oblastiach svojich služieb, tj. v analytike, technológiách, marketingu v sociálnych médiách alebo user experience. Medzi klientmi Ataxa v rámci pobočiek v Českej republike, na Slovensku, v Holandsku alebo vo Veľkej Británii patrí Česká Spořitelna, E&Y, Shell, Robert Half, stereo.pl, direct.cz, finance.cz. Ataxo je súčasťou Ataxo Group.

  • Tlačiť
  • 0

Súvisiace články

Konica Minolta otvorila európsky showroom priemyselnej tlače v Bratislave

Konica Minolta otvorila európsky showroom priemyselnej tlače v Bratislave

Tlačová správa | Japonský koncern Konica Minolta otvoril na Slovensku celosvetovo najmodernejší showroom so zameraním na všetky svoje hlavné technológie industriálnej tlače

Slováci pozerajú TV najmä v nedeľu. Obľúbené sú seriály a TV archív

Súťaž Marketér roka 2019 pozná shortlist

Markíza odvysiela dokument k 30. výročiu Nežnej revolúcie

Charitatívny aukčný salón bude opäť pomáhať.

Diskusia (0 reakcií)