Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Z Babiša sa stáva jeden z najväčších českých vydavateľov

25.05.2012, 10:25 | ČTK

Náklad jeho bezplatných týždenníkov má stúpnuť až na milión

  • Tlačiť
  • 0

Zdroj: balco

Majiteľ holdingu Agrofert Andrej Babiš, ktorý býva označovaný za jedného z najvplyvnejších a najbohatších podnikateľov v Česku, sa podľa piatkového vydania denníka Hospodářské noviny zaradil medzi popredných českých vydavateľov.

Jeho regionálne týždenníky 5 +2 dny, zdarma distribuované do schránok, vychádzajú už v polmiliónovom náklade v 39 okresoch, píše denník.

Babiš, ktorý začal vlani pomýšľať na politiku, chce do augusta pokryť svojím titulom celú krajinu. Náklad stúpne na milión. Dcérska firma Agrofertu AGF Media má do leta zamestnať dvesto ľudí, z toho 160 novinárov.

Jej tohtoročné náklady sú podľa HN naplánované na 200 miliónov českých korún. Babiš, ktorý založil protikorupčné hnutie ANO 2011 a chce sa zúčastniť parlamentných volieb, uisťuje, že vydávanie týždenníkov nemá s voľbami nič spoločné. "Je to byznysový projekt," povedal pre Hospodárske noviny.

Počíta s tým, že do štyroch rokov by sa týždenníky mali byť samofinancovať vďaka príjmom z reklamy.

5 2 dny penam 500

Zdroj: Penam

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)