Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Spoločnosť 7 Plus končí s vydávaním časopisu Mamina

28.01.2014, 17:00 | Martin Poláš | © 2014 News and Media Holding

Magazín nahradí novospustený web iMamina.sk

  • Tlačiť
  • 0

Mesačník Mamina vychádzajúci od septembra 2005 končí. Jeho vydavateľ Spoločnosť 7 Plus uviedla na trh posledné, januárové číslo (1/2014). Celý obsah sa presunie na nový web iMamina.sk spustený v utorok.

Printový titul vstupoval na trh ako lifestylový mesačník pre moderné ženy – matky vo veku od 20 do 40 rokov, zameriaval sa prevažne na tipy súvisiace s materinskými povinnosťami.

Prvé číslo vyšlo 20. septembra 2005 na 92 stranách a stálo vtedy 29 korún. V súčasnosti sa časopis predával za 1,49 eura, šéfredaktorkou je Martina Palovčíková.

Zaujímavosťou je zverejnená titulka februárového čísla v sekcii na webe pluska.sk, aj strany zalomené do printovej podoby, ktorá už však do tlač nepôjde. Číslo ale bude dostupné v elektronickej podobe pre tablety, ako aj v aplikácii Stánok 7 Plus pre Apple iPad, tablety Android a počítače a tablety s Windows 8.

Posledné tlačené číslo sa predalo v počte 7 186 výtlačkov. Nižší predaj mal titul len raz v histórii počas prítomnosti v audite ABC SR – v júli tohto roka (7 008).

Nový web iMamina.sk dostal moderný, vzdušný dizajn s podobným štýlom ako vlani redizajnované weby iZdravie, iZáhradkár a iPeknéBývanie.sk.

Podľa vydavateľstva zostáva redakcia časopisu naďalej pohromade s tým, že obsah bude produkovať pre web. Content sa chce oproti konkurencii vymedzovať aj zapojením odborníkov - lekárov či psychológov, ktorí budú na stránke poskytovať rady čitateľkám. Práve na odbornosť stránky sa zameriava Spoločnosť 7 Plus v aktuálnej PR kampani. 

„Mamina si na internete zachová doterajšiu vysokú pridanú hodnotu časopisu. Od konkurencie sa budeme odlišovať predovšetkým kvalitným obsahom, ktorý dlhodobo vytvárame v spolupráci s lekármi a odborníkmi. Mamina bude aj naďalej spoľahlivým sprievodcom pre všetky tehotné ženy a mamičky,“ uviedla generálna riaditeľka vydavateľstva Mirjana Hron Sikimič.

Spoločnosť 7 Plus aktuálne vydáva 20 pravidelných titulov, 35 samostatne predajných špeciálov a prevádzkuje tri portály: okrem vlastného Pluska.sk aj Centrum.sk a Atlas.sk, ktoré získala vlani akvizíciou Centrum Holdings.

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)