Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Ringier redizajnoval Evu, zmenšil sa aj formát

05.09.2017, 16:57 | Martin Poláš | © 2017 News and Media Holding

Vydavateľstvo Ringier Axel Springer mení svoj ženský mesačník Eva. Októbrové číslo, ktoré je v predaji od 5. septembra, vyšlo v upravenom dizajne so zmenšeným formátom. Súčasťou zmien je aj upravený obsah.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Pri Eve sa Ringier uberá cestou minimalizmu a čistej grafiky. Spolu s novou typografiou má dizajn odrážať prostredie online portálov či sociálnych sietí, čo má pomôcť zlepšiť orientáciu v článkoch aj rubrikách.

„Nová Eva prináša na trh slovenských ženských magazínov svetový dizajn. Nielen po vizuálnej, ale aj po obsahovej stránke je prepracovaná do najmenších detailov. Verím, že ich naše čitateľky všetky objavia a obľúbia si ich,“ uviedol generálny riaditeľ Ringieru Milan Dubec.

Eva - redizajn (september 2017)

Zdroj: Ringier Axel Springer

Redizajn Evy zverilo vydavateľstvo do rúk art directora Tomáša Poláka, ktorý pracoval aj na zmene vizuálu iného ženského titulu vydavateľstva – Madam Evy.

Cieľom je podľa Ringieru vizuálne pútavejšie stvárnenie a výraznejšia obsahová dynamika. Tej má pomôcť viac fotografií, trendov, článkov o inšpiratívnych ľuďoch aj odvážnejších tém.

Odvahu spomínaná vydavateľstvo aj pri titulkách, ktoré budú po novom „drzejšie“. Na obálke októbrovej Evy je speváčka Mária Čírová. Časopis si má zachovať svoj glamour štýl, ktorý zvýrazňuje používanie parciálneho UV laku na obálke. Vnútri je použitý matný papier. 

Zmenšenie formátu Ringier vysvetľuje snahou o praktickosť – časopis sa má zmestiť do každej dámskej tašky. Predajná cena sa nemení – Eva stojí 2,90 eura. Súčasťou vydania sú darčeky, na ktoré čitateľky lákajú aj viaceré ďalšie ženské magazíny – v prípade októbrovej Evy kozmetika a nápoj Strongbow.

Zdroj: Ringier Axel Springer

Redizajnom v nedávnom období prešiel aj hlavný konkurent Evy, mesačník Emma vydavateľstva News and Media Holding (patrí pod neho aj Mediálne.sk). Segment lifestylových ženských titulov  zameraných na bonitnejšie čitateľky zamiešalo predvlani aj vydavateľstvo Mafra Slovakia, ktoré na trh uviedlo svoj mesačník Evita.

Všetky tri tituly sa držia v desiatke najpredávanejších mesačníkov na Slovensku. V júni tohto roka predala Eva podľa auditu ABC SR 29 364 výtlačkov, Emma 28 124 a Evita 23 751 kusov.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy Eva, Ringier Axel Springer

Diskusia (0 reakcií)