Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Pred rokom zaniklo Domino, neprežilo ani na webe

06.05.2009, 12:50 | Lukáš Kočišek | © 2009 News and Media Holding

Noviny a neskôr časopis vychádzali v rôznych podobách pod názvom Domino Efekt, Domino Fórum či naposledy Eurodomino od roku 1991.

  • Tlačiť
  • 1

euro_domino_logo.gif

Pred rokom zanikol týždenník Domino. Noviny a neskôr časopis vychádzali v rôznych podobách pod názvom Domino Efekt, Domino Fórum či naposledy Eurodomino od roku 1991.

domino_efekt_obalka.gif


Domino po prechode na časopisový formát.

Dôvody ukončenia vydávania mali byť podľa predsedu predstavenstva vydavateľa časopisu Bratislava Media House Romana Filisteina najmä nemožnosť dobudovať fungujúcu distribučnú sieť a dlhodobý vývoj, kedy sa čitatelia presúvajú na internet. Podľa informácií Mediálne.sk sa predajnosť Domina pohybovala zväčša hlboko pod hranicou tisíc kusov. Na webe titul dožíval do konca augusta 2008.

Poslednou šéfredaktorkou Domina bola dnešná moderátorka a zástupkyňa šéfredaktora spravodajskej televízie Ta3 Nora Gubková. Časopis viedla od septembra 2007, po svojom odchode zo Slovenskej televízie.

Naposledy prešlo Domino veľkými zmenami vo februári roku 2007, zmenu formátu na časopis podporil v kampani slogan Sloboda nadhľadu. Viac informácií.

Domino vychádzalo ako Domino Efekt od roku 1991, viedol ho Peter Schutz. V roku 1997 ho pohltil denník Sme a časť jeho redakcie založila Domino Fórum. Šéfredaktorom sa stal Martin M. Šimečka, neskôr Štefan Hríb, ktorý sa s časťou redakcie odčlenil a založil časopis .týždeň. Domino v posledných rokoch zápasilo s finančnými problémami, s nezáujmom čitateľov či inzerentov. Na jeho čele stáli aj František Šebej, Róbert Kotian či Attila Lovász.

  • Tlačiť
  • 1