Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Plus 7 dní mení šéfredaktora, Závodská vo funkcii končí

28.11.2017, 11:12 | Martin Poláš | © 2017 News and Media Holding

Novým šéfredaktorom týždenníka Plus 7 dní bude od 1. decembra novinár Ivan Čeredejev. Vo funkcii nahradí Nancy Závodskú. Tá bude po novom vo vydavateľstve News and Media Holding (NMH) zastávať post manažérky pre špeciálne mediálne projekty.

  • Tlačiť
  • 0

„Ďakujem Nancy Závodskej za prácu, aj vďaka ktorej sa Plus 7 dní dlhodobo udržuje na pozícii bezkonkurenčne najčítanejšieho týždenníka na Slovensku. Od Ivana Čeredejeva očakávam udržanie dlhodobej stratégie produkcie kvalitného obsahu a obohatenie titulu o nové kontentové formáty,“ uviedol k výmene Peter Mertus, generál riaditeľ NMH.

N. Závodská viedla Plus 7 dní od novembra 2015, keď vo funkcii nahradila Miloša Luknára, ktorý stál na čele týždenníka 25 rokov.

V minulosti bola N. Závodská Luknárovou zástupkyňou, v roku 2006 sa v rámci bývalého vydavateľstva Spoločnosť 7 Plus presunula do denníka Plus Jeden Deň, ktorý začal vychádzať v roku 2006.

Jeho šéfredaktorkou bola do februára 2014 a potom opätovne od februára nasledujúceho roka, až kým sa nevrátila do týždenníka. Tieto zmeny sa už diali v rámci vydavateľstva NMH, ktoré vzniklo spojením Spoločnosti 7 Plus, Centrum Holdings a Trend Holding, ktoré kúpila koncom roku 2014 skupina Penta.

Šesťdesiatpäťročný I. Čeredejev prichádza do Plus 7 dní ako novinár so skúsenosťami z viacerých pôsobísk. V 90. rokoch riadil medzinárodnú redakciu spravodajskej agentúry TASR, neskôr z nej spolu s Pavlom Múdrym odišli a ako šéfredaktor bol pri zakladaní súkromnej agentúry SITA.

Po voľbách v roku 1998 sa stal generálnym riaditeľom TASR vo vláde Mikuláša Dzurindu. Vláda odvolala I. Čeredejeva z riadiaceho postu v TASR v roku 2002 pre jeho vulgárne výroky a pre nákup drahého služobného auta BMW za 1,4 milióna korún, keď o 600-tisíc prekročil limit a navyše agentúra žiadala vládu o vyššie dotácie, písal denník Sme.

Po odchode z TASR riadil vydavateľstvo Výhra, ktorému patril denník Národná obroda. Post mu ponúkol Pavol Rusko, ktorý mal vtedy dosah nielen na denník, ale aj na televíziu Markíza či rádio Koliba.

V roku 2006 sa I. Čeredejev vrátil do TASR, kde sa opätovne stal vedúcim oddelenia medzinárodnej redakcie. Neskôr pôsobil aj ako hovorca futbalového zväzu.

Týždenník Plus 7 dní si na slovenskom trhu udržiava dlhodobo pozíciu najpredávanejšieho týždenníka, ktorého predaný náklad prekračoval stabilne 100-tisíc výtlačkov. Pod túto hranicu prvý raz klesol v septembri tohto roka (97 336 predaných kusov). Z inzertného hľadiska ide o najsilnejší printový titul NMH.    

Poznámka: Mediálne.sk je súčasťou vydavateľstva News and Media Holding

  • Tlačiť
  • 0

Tagy News and Media Holding, Plus 7 dní

Diskusia (0 reakcií)