Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Obnovujú Populár, Slovensko bude mať prvý široko profilovaný hudobný časopis

23.07.2008 | Lukáš Kočišek

Diskusia (15 reakcií) Pravidlá diskusie

23.07.2008 | norway.today

No, Novy Popular svojou grafikou nadviazal na to, kde stary popular skoncil... Tak v roku 5 pred Kristom...



A Popular thAn and now... Akoze zaplatte si aj korektora, okrem ineho..

23.07.2008 | ado

:D :D :D si ma predbehol. novy popular s takymto vizualom skonci skor ako zacne.

23.07.2008 | norway.today

Strasidelne to je... Hento si nekupim ani za 5 korun, nie to este za 50.

23.07.2008 | casual

Nechápem prečo hneď také negatívne reakcie, ak máte poruke nejaké vaše kreatívne výtvory, sem s nimi. Nezatracujem túto iniciatívu v žiadnom prípade. Hudobný časopis tu chýba ako soľ a myslím, že cieľovú skupinu si rozhodne nájde. Na grafike sa dá stále pracovať, dôležité je, že niečo podobné vôbec vyjde. Možno by som nezvolil rovnaký názov, pretože sa mi s ním vynárajú skutočne hrozné asociácie z minulosti, každopádne ak obsadia redakciu kvalitnými hudobnými znalcami, na škodu to rozhodne nebude. Kľudne by som uvítal aj ďalšie takéto časopisy, ktoré by si vzájomne konkurovali. Aj konkrétneho hudobného zamerania. Prečo nie...

23.07.2008 | norway.today

Ano, hudobny casopis tu chyba. Aj ja by som si nejaky mozno kupoval, len by musel vyzerat troska inak ako tento. A hned ti poviem preco:



: Názov Populár zaváňa starinou a 70. rokmi a nepomoze mu ani ten prefix "Nový", úplne to zabíja to logo, z ktorého tá starina kričí na kilometre. Fotka na obale, tiež nič moc.

: Žiadneho mladého človeka od 15 do 35 toto podľa mňa nezaujme.

: Typograficky je to príšerné. Písmo, ktorým sú písané nadpisy, mená rubrík... Bieda. Jeden guláš a dať fotku vyzerajúcu ako film, tak väčšie klišé snáď ani neexistuje.

: Obsah nechcem komentovať, keďže som to ešte nečítal.



Odporučil by som si pozrieť ako vyzerajú niektoré zahraničné hudobné časopisy ako je napr. britské Q. Alebo všeobecne ako dnes vyzerajú časopisy v zahraničí. Kvalitný papier, veľké fotografie, prepracovaná typografia... Toto je rýchlokvasený paškvil (čo sa týka grafiky).

23.07.2008 | ado

co si chcel povedat tou prvou vetou? no napr. keby som ja spravil nieco taketo, tak ma zamestnavatel vyhodi na hodinu.

hudobny casopis urcite chyba, ale aby obstal, musi sa vediet aj odprezentovat. toto podla vizualu zaujme tak 50tnikov.

23.07.2008 | casual

Dobre, nevidel som ten casopis este a mozno je layout coveru spolu s logom mizerny, ale preco ho rovno kvoli tomu odsudit. Je jasne ze ako debut mal byt co mozno najputavejsi aj vizualne, ale preco cely projekt hned na zaciatku pochovavat, tak im to proste graficky moc nevyslo. Mozno to pre nich bude do buducna ponaucenie. Mozno stavili skor na obsah, neviem nevidel som to, ale rad si to kupim, lebo sa pise rok 2008 a az na par chabych pokusov tu podobny casopis tohto zanru davno nevysiel. Ci je lepsie ho hned odignorovat lebo nevysiel s nablyskanou a prepracovanou grafikou od prveho cisla a cakat na podobny pokus dalsich desat rokov?

23.07.2008 | ado

neodsudzujem obsah casopisu, ale to ako sa prezentuje.

moc im to nevyslo? toto je uplne dno grafickeho dizajnu. ak sa to da nazvat dizajnom. ked vychadzali ine mesacniky, tak si dali zalezat na svojej identite. to je proste neoddelitelna sucast.

23.07.2008 | norway.today

Ja ti rozumiem... Chapem, ze obsah je prvorady, ale v dnesnej dobe je dizajn naozaj dolezita a rovnocenna sucast produktu... A pri tlaci to plati obzvlast. Bohuzial na Slovensku sa na to zabudnu a kvalitne spravene periodika tu mozes spocitat na prstoch jednej ruky...

24.07.2008 | Balt

Nie je šanca jedným časopisom zaujať široké spektrum čitateľov. Násťročný až dvadsiatnik počúva niečo iné, tridsať až štyridsaťročný tiež a od päťdesiatky je vkus zas iný.

Navyše to pôsobí ako reklamný časopis Závodského. Občas predávajú zaujímavú hudbu ale cenou sú často napr. oproti Dr. Horákovi úplne inde.

Ja čítam Filter.

23.07.2008 | melod

Este nedavno som sa rozplyval z S-Music.To bol samostatny casopis SMEcka (ako s-reality,s-byvanie) co sa mi pacilo na nom bol nadherny vizual a fakt kvalitne clanky zamerane prevazne na alternativu.Ked som si precital nadpis tohto clanku zacal som jasat.Nad cim som sa ale zhrozil je vizual tohto casopisu.Posobi namna strasne staromodne - nepekne.Ale to sa dufam casom spravi.Hlavne aby bol kvalitny obsah.



PS:Videl to niekto uz v stanku?

23.07.2008 | melod

Casopis som prave kupil.A to som veru necakal ze ho budu mat.Zatial sa zda celkom good co sa tyka obsahu.Budem citat a podam report neskor

23.07.2008 | norway.today

Maju v grafike pouzity aj tradicny huslovy kluc? :)

23.07.2008 | Frenky

NEZMYSEL!!!



Pozor na nezmysel, ktorý máte v titulku, Slovensko UŽ má dokonca nie jeden, ale tri hudobné časopisy, takže Nový Populár ani zďaleka nebude prvý. Ak aj neberieme do úvahy Hudobný život, tak MUSÍME brať do úvahy časopis :HUDBA - vydavateľ Hevhetia (www.hevhetia.com) a v Košiciach vychádza aj Rock Planet, ktorý sa tiež nevenuje kulinárstvu, ale modernej hudbe. Takže milý autor, prosím, zmeniť titulok! Inak, nový Populár je zatiaľ dosť slabý reklamný leták, ale nesúďme podľa prvého čísla...

23.07.2008 | moncek13

no...moju mamu to potesiiiii, jej nebude vadit vizual, pripomenie jej ho, ako ho v 75tom odoberala...a dufam, ze budu vzadu aj piesne typu Dirindonda a tak aj s notami...nech si to mozem prehrat na klaviri...loool