Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Novinárka mala dostať „zhora“ zadanie na rozhovor s Vaľovou. Dáva výpoveď

16.11.2018 | Michal Lehuta | Martin Poláš

Diskusia (13 reakcií) Pravidlá diskusie

16.11.2018 | OliWer1

Neviem, čím je Vaľová inšpirujúca, ale je možné že niekoho v NMH inšpirovala materiálnymi statkami, takže považoval za potrebné sa jej revanšovať, najlepšie tak, že špinavú prácu mal odviesť niekto tretí. Pekne sa jeden vyhovárajú na druhého, až z toho trčí jasné zadanie zhora. Smeráci majú neúrekom igelitiek, ktorých obsah pomáha rozhodnúť sa, na ktorej strane človek bude.

16.11.2018 | zajo-

A osvetlenie na námesti počas mítingu kto vypol? Humenská čarodejnica?

19.11.2018 | alf1

madam cooo?
aky to ma naklad, kto to kupuje a cita. a kolko sa toho preda v humennom - 10 kusov? lebo nikde inde by tato propaganda nemala absolutne ziadny vyznam.
pocul uz dodnes niekto o takomto casopise? madam akasi.

skor mi to pripada ako dalsi tunel cez "inzerciu", nie ako reklama. kto ju platil a aku proviziu si rozdelili? toto robia aj dedinski richtari cez siet regionalnych novin. zaplatia im dvojstranu dristov o svojej dedine a o svojej genialite, nahadzu to ludom zadarmo do schranok a ti aspon maju cim podkurovat, bez citania.
ucelom, samozrejme, nie je propagacia vlastneho valalu (koho by to aj zaujimalo v okresnom platku...). ale provizia, ktoru richtar dostane z fakturacie.
ak by to mal dedinsky richtar platit z vlastneho uctu, potuka si po cele a dilera vyhodi uz od branicky.

16.11.2018 | salamunovi bratia

Určite, Ktoré tvrdenie je pravdivé:

"...Poskytovať priestor konkrétnemu respondentovi v redakčnom obsahu preto, lebo si zaplatil miesto v inzertnej časti, nie je profesionálny postup ani bežná prax médií... "

"..Poskytovať priestor konkrétnemu respondentovi v redakčnom obsahu preto, lebo si zaplatil miesto v inzertnej časti, nie je profesionálny postup ale je to bežná prax médií... "

16.11.2018 | zajo-

Byt v Prahe aj v Karlových Varoch. Majetkové pozadie Vaľovej vyvoláva otázniky: https://www.aktuali...

Vysoká škola žiada ospravedlnenie od Humenného, kde končí Vaľová: https://www.aktuali...

16.11.2018 | shaggy

Sranda, že tú časť o nadpráci s Vallom spomenuli len jednou vetou a kauzu z toho nerobia.

Ak novinárke vadila "povinná jazda", prečo sa Vaľovej nepýtala na nepríjemné témy? Tá by neodpovedala a bolo by po článku.

16.11.2018 | zajo-

Už odletela: https://1url.cz/9Mi2G

17.11.2018 | skorodochodca

asi slušní ľudia .. zase ...

17.11.2018 | Milan Raves

1. Patvarošová si nespomína na odporúčanie robiť rozhovor s J.Vaľovou. Možno by jej pomohlo trocha osviežiť pamäť, keď odporúčala robiť rozhovor s pani Evou Babitzovou 2015, tiež náhodou Silvii Gašparcovej. Stopili to ako článok, nie ako inzerciu a niekto to aj zaplatil, však že?
2. M.Šebova je zodpovedna za obsah printov v NMH. Takže tento neprofesionalizmus je jej vizitkou. Ale co by sme cakali od cloveka, ktory printovym mediam nerozumie? To ze robila v Ringier Axel Springer iba chvilku ako radova prac. na marketingu nic neznamena.
NIEKTO KOPE ZA SMER a este k tomu za to berie!!!(ak to nebola inzercia).

17.11.2018 | Case

Je vtipne, ako zrazu vela ludi straca pamet pri sialenom panovi geraralovi... zaujimave je tiez kadencia vypovedi z NMH ktora sa rovna kadencii gulometu.

Drzim palce novinarom z TRENDU a pevne nervy v novych priestoroch redakcie.

17.11.2018 | skorodochodca

... aj komunistickí novinári držali spoločnú líniu .... všetci písali to isté a ignorovali nepohodlných ... vydržalo to 40 rokov ...

17.11.2018 | Jan Pardavý

Len toľko: Konečne ta "striga" odletela z Humenného správnym Smerom na večné časy !

18.11.2018 | ines mak

Madam Eva c.11/2018 strana 135. Servilne, falosne, ako z cervenej Pravdy minuleho storocia. Blud. Po precitani koncom oktobra viem, ze UZ NIKDY SI tento casopis NEKUPIM. Mimochodom _ aj v Trende nabrali odvahu "vsimnut si to" az po volbach, takmer 4 tyzdne po zverejneni_ ked Valova je k kola von. NEKUPUJME BLUDY _ to je cesta. Agilni novinari nam v tom mozu pomahat. :)