Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

NMH dopĺňa post supervízora printu, posila prišla z Ringieru

02.05.2018, 14:17 | pol | © 2018 News and Media Holding

Do vydavateľstva News and Media Holding (NMH) nastúpila od mája Martina Šebová, ktorá dosiaľ pôsobila v Ringier Axel Springer ako zastupujúca šéfka marketingu. Na novom pôsobisku zaujala post supervízor printových produktov, ktorý je v štruktúre novou pozíciou.

  • Tlačiť
  • 0

M. Šebová pracovala v Ringier Axel Springer od roku 2015, posledných deväť mesiacov riadila marketing vydavateľstva ako zastupujúca šéfka marketingu.

Pred príchodom do vydavateľského prostredia pôsobila aj v Zuno Bank, X-bionic Sphere či agentúrach Publicis/Knut a Digita.sk.

V NMH bude ako Print Supervisor zastrešovať redakcie tlačených titulov, ako aj marketing začlenený po novom k jednotlivým redakciám. Z postu zastupujúcej šéfky marketingu NMH odchádza ku koncu mája Martina Gulogiová. 

Vydavateľstvo má v portfóliu denníky Plus Jeden Deň a Új Szó, týždenníky Plus 7 dní, TREND, Báječná žena, Šarm a Vasárnap a mesačníky Záhradkár, Emma, Zdravie, Dobré jedlo a Poľovníctvo a rybárstvo.

Po vlaňajšej akvizícii priberie NMH aj tituly kúpené od vydavateľstva Ringier Axel Springer – týždenníky Nový Čas pre ženy a Život a mesačníky Nový Čas Krížovky, Nový Čas Bývanie, Eva, Madam Eva, Geo a Auto Bild.

V organizačnej štruktúre NMH bude M. Šebová v oddelení digitálneho a printového obsahu, ktorému šéfuje ako výkonný riaditeľ Michal Maťovčík. Do NMH prišiel takisto začiatkom roka z Ringieru.

NMH postupne zmenil celú organizačnú štruktúru, začalo sa tak diať po nástupe nového generálneho riaditeľa vydavateľstva Michala Teplicu, ktorý sa funkcie ujal vlani v decembri.

Manažment vydavateľstva predtým tvorili šéfovia viacerých samostatných oddelení ako obchod, marketing, distribúcia, výroba, digitál či transformácia.

V novej podobe má vydavateľstvo štyri zložky – Digitálny a printový obsah, Obchod, Rozvoj nového biznisu a HR & Financie.

Digitálny aj printový obsah zastrešuje všetky produkty, súčasťou sekcie je popri redakciách a marketingu aj vývoj a digitálne inovácie. Sekciu vedie spomínaný M. Maťovčík.

Pod obchodom sú začlenené aj oddeleni výroby, distribúcie či špeciálnych projektov. Šéfom sekcie je Tomáš Dzurenda.

Sekcia New Business Development zahŕňa vydavateľstvo detských titulov Orbis In, kde má NMH 51-percentný podiel či portál TotalMoney.sk. Sekciu dosiaľ viedol Matúš Jurových, ktorý však z vydavateľstva odchádza na konci mája.

V sekcii HR & Financie je riaditeľkou ľudských zdrojov Jana Vargicová, finančným riaditeľom Marián Koreň. Do sekcie patrí aj IT oddelenie.

Pozn.: Mediálne.sk je súčasťou vydavateľstva News and Media Holding. 

  • Tlačiť
  • 0

Tagy News and Media Holding

Diskusia (0 reakcií)