Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Na trh príde nový vydavateľ. Skúsi to s pánskym časopisom

18.11.2013, 09:35 | Martin Poláš | © 2013 News and Media Holding

Slovenská firma chce priniesť mužský lifestylový časopis so zhruba 130-stranovým rozsahom

  • Tlačiť
  • 0

Od budúceho roka má segment pánskych časopisov na slovenskom trhu rozšíriť nový magazín Slovak Man. Vydávať ho začne eseročka Shepard, ktorá je nováčikom v biznise.

Šéfredaktorom a obchodným riaditeľom vznikajúceho titulu bude Ondrej Adamec. Mesačník sa chce definovať ako lifestylový magazín pre mužov.

„Chceme opäť donútiť mužov čítať časopis a kúpiť si printové médium ako také, či už v tlačenej alebo elektronickej podobe,“ načrtol O. Adamec.

Časopis má byť titul „pre Slovákov písaný Slovákmi“, a vraj reaguje na trend vytláčania klasických médií internetom a fakt, že muži čítajú menej ako ženy. Mieni priniesť infoservis, minimum textu, pútavé obrázky a humor na každej strane.

Slovak Man magazín

Prvé číslo Slovak Man vyjde na 132 stranách, tlačiť sa bude na lesklom papieri s predajnou cenou 2,49 eura, čím chce podliezť konkurenčné tituly.

Elektronické vydanie bude stáť 0,99 eura. Predaný náklad vydavateľ odhaduje na 25-tisíc výtlačkov.

Tematicky sa magazín sústredí na sekcie muži vs. ženy, šport, rozhovory, zábava, reštaurácie a klub, móda, technológie či kariéra.

„Chceme sa presadiť kvalitným obsahom, grafikou, obrázkami a humorom. Máme dohodnuté aj určité VIP predajné miesta,“ podotkol O. Adamec. Vydavateľ bude napríklad časopis okrem stánkov predávať aj v kníhkupectvách Panta Rhei či vo vybraných supermarketoch.

Spoločnosť plánuje aktívne pracovať s remitendou a dostať ju k cieľovej skupine – nepredané výtlačky bude distribuovať do hotelov, reštaurácií a kaviarní.

Podľa O. Adamca chcú uvedenie titulu na trh podporiť offline aj online marketingovou kampaňou.

V segmente pánskych časopisov respektíve lifestylových magazínov pre mužov vychádza z domácich titulov Brejk (Spoločnosť 7 Plus), ForMen (Versa Media), Goldman (Mediage), Exclusive (F-media Publishing) či slovenská mutácie celosvetovo známeho magazínu Playboy.

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)