Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Mesačník PC Space rebrandoval na Escape. Chce preniknúť na zahraničné trhy

25.01.2011, 11:52 | Lukáš Kočišek | © 2011 News and Media Holding

Escape bol doposiaľ názov lifestylového špeciálu časopisu PC Space, ktorý vychádzal v polročnej periodicite. Pozrite si obálky.

  • Tlačiť
  • 0

pcspace_logo

Slovenský IT mesačník PC Space počnúc prvým tohtoročným číslom rebrandoval na Escape. Ponesie tak názov doterajšieho lifestylového špeciálu časopisu, ktorý rovnomenné vydavateľstvo PC Space vydávalo v polročnej periodicite.  

"Zmena názvu nebolo ľahké rozhodnutie. Najsilnejším impulzom bol vstup na zahraničné trhy v anglickom jazyku, ako digitálny časopis a začiatok celosvetového predaja cez www.zinio.com," vysvetlila pre Mediálne.sk riaditeľka vydavateľstva PC Space Andrea Ivaničová. "Skratka „PC“ už dávno necharakterizuje naše celkové zameranie, zahraničný čitateľ by si preto mohol o časopise utvoriť nepresnú predstavu. Práve v zahraničí, kde čitatelia náš titul doposiaľ nepoznali, je skratka „PC“ radená do užšieho zamerania než Escape v skutočnosti je a PC Space bol," dodala.

K zásadným zmenám obsahu časopisu nedošlo a Ivaničová predpokladá, že tak rýchlo ani nedôjde. "Stále testujeme a budeme testovať počítače, PC komponenty, notebooky, periférie či softvér. V podstatnej miere sme rozšírili obsah o testy a recenzie digitálnych zariadení, spotrebnej elektroniky. Avšak, nenazvala by som to „zmeny“, ale skôr vývoj, ktorým prechádzal za ostatné roky aj samotný PC Space," zhodnotila.

Zdroj: escape

Čo sa podľa šéfky vydavateľstva viditeľne zmení, je grafické spracovanie a spôsob podávania informácií: "Radi by sme kvalitné testy obalili do komerčného „lifestyle“ imidžu, ktorý je stráviteľnejší aj pre širšiu čitateľskú verejnosť. Dnes už mobilný telefón či notebook nie sú len vecou funkcionality, ale aj dizajnovým prvkom charakterizujúcim životný štýl."

Hlavným plánom a ambíciou vydavateľstva s časopisom Escape je "vytvoriť si širokú čitateľskú základňu v zahraničí, bez straty tej slovenskej". "Práve slovenskí čitatelia budú mať Escape bohatší o informácie a testy produktov, ktoré sú určené výhradne pre lokálne trhy. Tieto z anglického Escape vyraďujeme. Taktiež aj inzercie, ktoré sú v zahraničí bezpredmetné. Avšak ak má inzerent k dispozícii aj anglické podklady, uverejníme ich aj v anglickom vydaní," popisuje Ivaničová. "Zároveň, hneď ako bude možné vychádzať v digitálnej podobe aj na Slovensku, pôjdeme do toho," uzavrela.

Vydavateľstvo chce posilniť aj svoj web www.pcspace.sk, obsahovať bude napríklad podrobné výsledky testov, ktoré sa nezmestili do tlačenej verzie časopisu.

Prvý Escape ako nástupca časopisu PC Space je v predaji od 3. januára 2011 za nezmenenú cenu 3,80 eura. Mesačník vychádza v rozsahu 96 strán s DVD prílohou v minimálnom náklade 17-tisíc výtlačkov. Predajnosť vydavateľstvo nezverejňuje. Jedna inzertná strana stojí podľa cenníka 2 070 eur.

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)