Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Mesačník Navarené, napečené prestal vychádzať

11.04.2014, 11:17 | Martin Poláš | © 2014 News and Media Holding

Počet pravidelných printových titulov vydavateľstva Spoločnosť 7 Plus sa od februára tohto roka ustálil na 17 (plus piatkový vkladaný magazín v denníku Plus Jeden deň). Okrem časopisu Mamima prestal vychádzať aj ďalší mesačník Navarené, napečené.

  • Tlačiť
  • 0

Tematický gastronomický titul sa na trhu prvý raz objavil v októbri 2011, posledné číslo sa vyrábalo vlani v decembri a vyšlo ako prvé tohtoročné (január 2014).

Posledný predaný náklad zrušeného titulu za január dosiahol podľa auditu ABC SR 8 015 výtlačkov. Časopis sa viackrát dostal aj nad desaťtisícovú hranicu, maximum dosiahol ešte v decembri 2011 pri vstupe do auditu (21 761 kusov), naopak minimum minulý rok v júli (7 167).

Spoločnosť 7 Plus má v portfóliu aj ďalší titul so zameraním na priaznivcov kulinárstva – Dobré jedlo. Jeho redakcia pripravovala aj mesačník Navarené, napečené.

Dobré jedlo má dlhšiu tradíciu, drží sa stabilne v desiatke najpredávanejších mesačníkov, pričom v audite ABC SR je od septembra 2007. V decembri 2008 dosiahol časopis svoj maximálny, vyše 105-tisícový predaj, vďaka čomu bol vtedy druhým najpredávanejším titulom s mesačnou periodicitou. Odvtedy však predaj klesá, kým v roku 2008 dosiahol v priemere za 12 mesiacov 83 007 kusov, vlani to bolo už len 37 827 výtlačkov.

Časopisu pribudla od marca aj nová konkurencia – časopis F.O.O.D., ktorý začala vydávať Versa Media. Titul sa profiluje ako luxusnejšie čítanie z oblasti kulinárstva a gastronómie, vychádza aj v Česku.

V rovnakom čase ako Navarené, napečené spúšťala Spoločnosť 7 Plus aj ďalší mesačník Pes Plus, ten však skončil ešte v roku 2012.

Od februára okrem magazínu Navarené, napečené nevydáva Spoločnosť 7 Plus ani časopis Mamina, čitateľky odkázala na nový web iMamima.sk.

Do portfólia printových titulov vydavateľstve ešte vlani pribudol populárno-náučný mesačník Zázračný svet. Počas vlaňajška vydavateľstvo zároveň popri všeobecnom trende klesajúceho predaja tlačených médií redizajnovalo viacero tematických webov viazaných k špecializovaným titulom. 

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Spoločnosť 7 Plus

Diskusia (0 reakcií)