Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Lidl spravil z pondelkovej Pravdy retro noviny

12.06.2017, 12:21 | pol | © 2017 News and Media Holding

Obchodný reťazec Lidl inzeruje v pondelok na titulke denníka Pravda. Noviny zabalil zadávateľ do špeciálnej čierno-bielej obálky, promuje ňou svoj ďalší retro týždeň.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy

Lidl, Pravda

Na „titulke“ pondelkovej Pravdy je veľká reklama na „Retro týždeň“ Lidla, ktorý štartuje od 12. júna. „Tešte sa! Retro týždeň v Lidli prinesie do vašich obchodov obľúbené potraviny v retro prevedení,“ píše sa na inzeráte. 

Netradičná titulka je previazaná aj s redakčným obsahom – promuje totiž aj prílohy, ktoré v pondelkovom čísle Pravdy reálne sú – automapu Chorvátska aj brožúru o darovaní krvi.

Názov denníka je na špeciálnej prvej strane v starom fonte Pravdy. Titulka Lidla obsahuje aj údaje v hlavičke, ako cena, dátum a číslo vydania.

Zvyšok štvorstrany má podobu letáku Lidla, v ktorom je uvedených niekoľko retroproduktov, ktoré reťazec tento týždeň predáva. Spoločnosť má celostranový inzerát k retro týždňu aj v pondelkovom vydaní denníkov Plus Jeden Deň a Nový Čas, kde si kúpil zadnú stranu. 

Lidl - inzerát v PravdeZdroj: Mediálne.sk

Retro týždeň robí Lidl na slovenskom trhu tretí raz, marketingová aktivita mala dosiaľ u spotrebiteľov dobré ohlasy.

Lidl patrí zároveň na Slovensku k najväčším zadávateľom reklamy, popri televízii či digitáli inzeruje hojne aj v printoch. Podľa monitoringu TNS Slovakia bol reťazec v roku 2015 na slovenskom trhu tretím najväčším zadávateľom podľa objemu výdavkov - po Telekome a Orangei. 

V prípade Pravdy ide o špeciálnu spoluprácu s klientom – takýto inzertný formát vydavateľstvo Perex v oficiálnom cenníku nemá, aj z pohľadu ceny však nepochybne ide o prémiový formát. Bežný inzerát na prvej strane denníka v najväčšom možnom rozmere stojí podľa cenníkovej ceny 4 950 eur bez DPH, ide o formát na podvale na celú šírku.

Bežné pondelkové vydanie Pravdy má po odstránení reklamy Lidla na titulke ako hlavný hedlajn „Nemocniciam opäť pomôže štát“.

Titulky denníkov v minulosti zabaľovali aj ďalšie značky – Ikea inzerovala takýmto spôsobom v Sme aj Novom Čase, Jägermeister v denníku Šport či Orange na titulke Nového Času.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy Lidl, Pravda

Diskusia (0 reakcií)