Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Denník N dáva do predaja vlastný časopis

24.08.2016, 12:58 | pol | © 2016 News and Media Holding

Popri denníku uvádza vydavateľstvo N Press na trh ďalší printový produkt. Od štvrtka sa do predaja dostáva N magazín. Prvé vydanie je venované kauze Bašternák.

  • Tlačiť
  • 0

Úvodné číslo časopisu vychádza oficiálne 25. augusta, na titulke má karikatúru celej postavy ministra vnútra a headline „Kauza Kaliňák“. Prípadu Bašternák sa venuje v celom rozsahu, teda na 60 stranách.

Magazín je plnofarebný, zalomený na časopisovom papieri klasického formátu. V predaji bude po dobu jedného mesiaca za cenu 2,90 eura. Tlačený Denník N sa predáva na stánkoch za 80 centov.

Predplatitelia Denníka N dostanú novinku zadarmo, o zaslanie prvého čísla môžu požiadať prostredníctvom formulára na webe dennikn.sk.

„Za prvé dni prejavilo záujem oň asi 4-tisíc z nich,“ uviedol pre Mediálne.sk riaditeľ N Pressu Lukáš Fila.

Obsah magazínu pripravuje redakcia Denníka N, či bude naďalej zachovaná takáto forma so zameraním na jednu tému, ešte nie je potvrdené. Rovnako ani periodicita.

„Uvidíme, aký bude ďalší ohlas na toto číslo a podľa toho sa rozhodneme, či týmto smerom pokračovať a v akej forme,“ dodal L. Fila.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Denník N, N Press

Diskusia (0 reakcií)