Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Časopis Denníka N začne vychádzať ako pravidelný mesačník

23.12.2016, 12:37 | Martin Poláš | © 2016 News and Media Holding

Vydavateľstvo N Press sa po dvoch špeciálnych vydaniach Magazínu N rozhodlo uviesť titul na trh od nového roka ako pravidelný monotematický mesačník. Prvé číslo je naplánované na 21. januára.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy

N Press

V prípade Magazínu N vydavateľ Denníka N naďalej zachová monotematický koncept. „Časopis nebude mať žiadne pravidelné rubriky, ale celá jeho forma bude prispôsobená konkrétnej téme,“ uviedol pre Mediálne.sk riaditeľ N Pressu Lukáš Fila.

Úvodné januárové číslo s názvom „Príbehy nádeje“ bude súhrnom textov Ľudmily Kolesárovej, ktorá je marketingovou manažérkou Dobrého anjela a na webe Denníka N bloguje.

V druhom čísle sa redakcia bude venovať konšpiračným webom a propagande. „Okrem klasického časopiseckého čítania bude obsahovať aj vzdelávaciu príručku pre školy a rodičov,“ načrtol L. Fila.

Magazín N, ktorý sa prvý raz objavil tento rok v auguste a mapoval kauzu Bašternák, bude vychádzať v rovnakom formáte ako dosiaľ - plnofarebne na 60 stranách. Na stánkoch sa bude predávať za 2,90 eura. Členom Klubu N ho bude N Press zasielať zdarma. Náklad nebude pevný.

„Okrem stánkového predaja a predplatného zvažujeme aj alternatívne formy distribúcie prispôsobené konkrétnej téme, takže tlačený náklad sa bude definitívne stanovovať priebežne a nebude nevyhnutne v priamom vzťahu s nákladom, ktorý pôjde do predaja,“ doplnil L. Fila.

Denník N v závere roka svojich predplatiteľov informoval aj o aktuálnom počte abonentov. Podľa týchto informácií počet aktívnych predplatiteľov prekročil 20-tisíc.

Od novembra ponúka Denník N aj spoločné predplatné s časopisom .týždeň. N Press neposkytol údaj, koľko používateľov sa z nových či obnovených predplatných rozhodlo pre balík oboch médií, respektíve aký podiel na celkovom počte títo abonenti predstavujú.

„Na základe zmluvy, ktorú máme s .týždňom, sú informácie o spoločnom projekte dôverné, ale môžem povedať, že s priebehom akcie sme už teraz spokojní a ponuku spoločných balíkov predlžujeme o ďalšie tri mesiace. Naplno sa úspešnosť akcie bude dať zhodnotiť až po niekoľkých mesiacoch, pričom úlohu môže zohrať aj blízky koniec Piana,“ poznamenal L. Fila.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy N Press

Diskusia (0 reakcií)