Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Brunovský končí ako šéfredaktor TRENDU, nového chcú nájsť vnútri redakcie

07.11.2018, 16:18 | pol | © 2018 News and Media Holding

Vydavateľstvo News and Media Holding (NMH) informuje o odchode šéfredaktora týždenníka TREND Olivera Brunovského. Svoje pôsobenie ukončí po vzájomnej dohode, predbežne k 31. decembru. Nástupcu bude firma hľadať v rámci redakcie ekonomického titulu.

  • Tlačiť
  • 12

Ukončenie pôsobenia O. Brunovského v TRENDE nastane až nástupom nového šéfredaktora. Jeho meno zatiaľ nie je známe. NMH informuje v tlačovej správe, že pozíciu plánuje obsadiť kandidátom z redakcie TRENDU.

„Po 27 rokoch som dospel k presvedčeniu, že je čas ísť. Chcel by som sa v prvom rade poďakovať všetkým kolegom, s ktorými som mal možnosť na tomto projekte spolupracovať. A ešte množstvu našich priaznivcov, čitateľov, inzerentov, spolupracovníkov a zdrojov, ktorí vyznávajú rovnaké hodnoty a boli vždy mimoriadne dôležitou súčasťou komunity TRENDU. Ak misiou nášho týždenníka bolo pomáhať ľuďom, biznisu a spoločnosti rásť, tak túto misiu sme si po celý ten čas, čo som bol v TRENDE, niesli v sebe a obohatila aj nás,“ povedal k svojmu odchodu O. Brunovský, ktorý vo funkcii šéfredaktora aktuálne pôsobí od apríla 2013 a predtým post zastával aj v 90. rokoch.

TREND má podľa končiaceho šéfredaktora špecifickú kultúru, ktorej základnými piliermi sú profesionálna česť, osobná integrita jeho tvorcov a hlboké presvedčenie o zmysle žurnalistickej práce.

„Vytvorilo ju spoločne množstvo skvelých novinárov TRENDU a doteraz dovedna sedem šéfredaktorov. Táto kultúra pretrvávala, aj keď sa ľudia v redakčnej zostave menili, pretože sami rástli a mnohí potrebovali ísť ďalej. Veľmi by som chcel veriť, že to, čo sme spoločne zasiali, bude mať dostatočne silné korene, aby pretrvalo aj v neľahkých časoch, v ktorých sa tradičné slovenské médiá teraz ocitli. Som presvedčený, že máme právo byť na TREND hrdí. Všetkým kolegom z TRENDU želám veľa síl a šťastia,“ dodal O. Brunovský.

V prípade týždenníka TREND bol O. Brunovský aj jeho spoluzakladateľom, periodikum začalo vychádza v roku 1991. Po celý čas bol ako šéfredaktor alebo konateľ zodpovedný za obsah.

V bývalom vydavateľstve TREND Holding bol O. Brunovský jedným z trojice spolumajiteľov. Od nich vydavateľstvo v roku 2014 kúpila skupina Penta a postupne začlenila pod nový mediálny dom News and Media Holding.

„Chcel by som Oliverovi poďakovať za veľmi korektnú spoluprácu a hlavne za jeho nespochybniteľný osobný vklad pri založení a dlhoročnom úspešnom rozvoji týždenníka TREND. Oliver bol roky kľúčovou postavou, ak nie symbolom TRENDU. Zanecháva však veľmi kvalitnú redakciu, z ktorej verím, že budeme schopní vybrať dôstojného nástupcu,“ povedal k odchodu O. Brunovského generálny riaditeľ NMH Michal Teplica.

„Z pohľadu stratégie nášho vydavateľstva vnímame budúcnosť TRENDU predovšetkým ako média, ktoré je určené pre najnáročnejšieho čitateľa. Chceme posilniť pozíciu TRNEDU ako zásadného periodika, ktoré poskytuje kvalitné a objektívne informácie o ekonomickom a spoločenskom dianí na Slovensku. Za kľúčovú iniciatívu považujeme predovšetkým rast počtu digitálnych predplatiteľov,“ dodal M. Teplica.

Poznámka: Mediálne.sk je súčasťou vydavateľstva News and Media Holding. 

  • Tlačiť
  • 12

Tagy News and Media Holding, trend