Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Až tretina mladých verí alternatívnym médiám, informácie si overujú málo

12.02.2019 | Rebeka Kosečeková

Diskusia (8 reakcií) Pravidlá diskusie

12.02.2019 | Milan Šimko

... a tie dve tretiny si informácie z "mainstreemu" neoverujú vôbec...
čo je horšie.

12.02.2019 | Smith

Jasne, jasne. Nakoniec z tych informovanych urobis tupcov ;)

14.02.2019 | zakaznik

Konzumenti mainstreamovych medii majú zapornu informovanost o svete, lebo veria tým bludom, co sa im serviruju.
Lepšia nevedomosť ako veriť bludom.

13.02.2019 | Milan Šimko

... ja nie, oni už sú!

Vďaka maintreemu...

13.02.2019 | enko

tretie oko na cele :-))) ?

14.02.2019 | Milan Šimko

... to tretie oko, ako to voláš, nie je na čele, ale v lebke.
Volá sa to mozog. Ale pozor, nemýl si ho s rozumom.
To je niečo úplne iné... :-)

14.02.2019 | Didinko1

Aspoň základy angličtiny by si mal ovládať. Takto sa zbytočne zhovaďuješ. Tu nie si medzi svojimi jednobunkovcami na FB. Tu ti výplody tvojho pomäteného bytia nikto neolajkuje.

14.02.2019 | Milan Šimko

Smutné je Didinko, že tu na tomto "trendovom" portáli neovláda základy slovenčiny
a zhovaďuje ju "trendovými" "anglo-akože" výrazmi veľa "intelektuálov".
Zhovaďuješ sa Ty ako trendový konzument. Tento portál navznikol pre informovanie,
ale na ovplyvňovanie...
Ospravedlňujem sa za nadmerné použitie úvodzoviek, ale tu je to jednoducho nutné... :-)
P.S.: Ja zbieram C-čka a nie lajky :-)