Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

News and Media Holding posilňuje obchodný tím. Posily prichádzajú z Mafry aj z Ringieru

03.01.2019, 10:36 | News and Media Holding

Vydavateľstvo News and Media Holding (NMH) doplnilo niekoľko postov vo svojom obchodnom tíme. Nový manažér bude viesť B2B sekciu, posilnený je online aj print.

  • Tlačiť
  • 0

Vydavateľstvu sa podarilo úspešne integrovať magazíny, ktoré na jeseň 2017 kúpilo od konkurenčného vydavateľstva Ringier Axel Springer.

„Vzhľadom na šírku portfólia sme printové tituly rozdelili do troch hlavných segmentov, ktoré korešpondujú s redakčnými klastrami,“ uviedol riaditeľ obchodu a distribúcie NMH Tomáš Dzurenda.

Spravodajský segment tvoria denníky Plus Jeden Deň, Új Szó, týždenníkmi Plus 7 dní, Život, Vasárnap a dvojtýždenníkom Váš TV Program. Ženský segment predstavujú týždenníky Báječná žena, Nový Čas pre ženy, Šarm a mesačníky Emma, Eva, Madam Eva, Zdravie a Dobré jedlo. Hobby segment pokrýva mesačníky Auto Bild, GEO, Poľovníctvo a rybárstvo, Nový Čas Bývanie a Záhradkár.

Printový tím, vedený Milanom Vysopalom, posilnili dlhoroční obchodníci z Ringieru. Tibor Bondor bude zodpovedný za spravodajský segment pre priamych klientov a Mária Ščepánková bude mať na starosti spolupráce s mediálnymi agentúrami v rámci časti ženského a hobby segmentu.

Z konkurenčnej Mafry prichádzajú do NMH Ladislav Ollé a Radovan Gašparík. „Som rád, že online aj B2B oddelenie posilnia skúsení a seniorní ľudia, ktorí veľmi dobre poznajú slovenský mediálny trh. Interne takto budujeme tím, ktorý prinesie klientom novú a atraktívnejšiu ponuku s dynamicky sa rozvíjajúcim natívnym obsahom a videom,“ dodáva T. Dzurenda.

L. Ollé začínal v Ringieri a s menšími prestávkami pokračoval v Mafre, kde doteraz pôsobil v pozícii obchodného riaditeľa. V NMH bude zastávať pozíciu Head of B2B a bude zodpovedný za obchodné výsledky týždenníka TREND a TREND konferencií. „Ďakujem za prejavenú dôveru vedeniu NMH a teším sa na nove výzvy,“ uviedol L. Ollé.

Online tím pod vedením Miroslava Klima sa v roku 2019 bude sústreďovať na rozvoj Programmaticu, videa, natívnej reklamy a presnejšieho cielenia pre klientov, vďaka internému dátovému systému DON. Obchodný tím pre digitálnu inzerciu a servis pre mediálne agentúry zastreší R. Gašparík z pozície Head of Mediasales. Do NMH prichádza tiež z Mafry, predtým pôsobil v Perexe.

„Som veľmi rád, že som dostal túto príležitosť, ku ktorej pristupujem s pokorou a nadšením. Teším sa na spoluprácu, nové výzvy a verím, že dokážem zúročiť svoje dlhoročné skúsenosti a priniesť na moje nové pôsobisko nové pohľady,“ uviedol R. Gašparík.

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)