Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Monitora vstupuje na slovenský trh monitoringu médií

13.11.2018, 09:50 | Monitora

Spoločnosť Monitora, ktorá poskytuje komplexný real-time monitoring médií, expanduje na slovenský trh. Okrem najobsiahlejšieho zoznamu zdrojov pokrývajúceho všetky významné slovenské médiá, ponúkne klientom i pokročilú mediálnu analýzu a ďalšie nadštandardné služby.

  • Tlačiť
  • 0

Po februárovej akvizícii služby Media Tenor je pre Monitoru, patriacu do portfólia spoločnosti Imper, vstup na slovenský trh ďalším významným krokom v jej raste.

Na Slovensku sa Monitora oprie o skúsený tím, v ktorého čele stojí Country Manager Ľubomír Šimášek, ktorý sa dlhodobo pohybuje v odbore vydavateľstiev a monitoringu médií. Niekoľko rokov pôsobil ako CEO Newton Media, kde získal skúsenosti s riadením a strategickým rozvojom PR služieb a riešení.

„Teším sa, že budem môcť zúročiť svoje doterajšie skúsenosti z monitoringu médií a spolu s celým tímom predstaviť Monitoru na novom trhu. Verím, že rovnako ako v ČR i na Slovensku klienti ocenia komplexnosť a rýchlosť, s akou tento nástroj poskytuje monitoring a mediálnu analýzu,“ dodáva Ľ. Šimášek.

Ako Sales Manager nastupuje do slovenského tímu Karolína Sámelová, ktorá zúročí svoje rozsiahle skúsenosti z obdobnej pozície v spoločnostiach Albatros Media a Newton Media.

Technologický rozvoj produktu vedie skúsený tím programátorov v čele s Michalom Danilákom, ktorý predtým pracoval napríklad v spoločnosti Facebook a Tomášom Bergerom, ktorý stojí za celým konceptom komplexného monitoringu médií a pokročilej analytiky v jednom.

Monitora sleduje všetky významné slovenské denníky, týždenníky, magazíny a televízne, internetové a rozhlasová vysielanie. Monitoruje tiež drvivú väčšinu slovenských webov a neustále pridáva nové.

Ponúka tak komplexný nástroj pre monitoring médií a mediálnu analýzu, ktorá sa opiera o pokročilú technológiu počítačového spracovania dát a o machine learning. Monitora posúva možnosti monitoringu médií na Slovensku o personalizované reporty, náhľady článkov, monitoring v reálnom čase, sledovanie zásahu na sociálnych sieťach, či pokročilý reporting, robustnú analýzu, možnosť mobilnej aplikácie a mnoho ďalšieho.

Náročnejší klienti môžu využiť i nadštandardné služby, akými sú napríklad ručné spracovanie denného monitoringu, manažérske výbery, preklady a mnohé ďalšieho.

Monitora tak prináša na slovenský trh inováciu v podobe monitoringu médií druhej generácie a najmä pokročilé riešenie pre analýzu a meranie médií. Aplikáciu je možné bezplatne vyskúšať na webe www.monitora.sk.

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)