Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Zuzana Ťapáková je na Facebooku. Propaguje Markízu

20.07.2011, 13:00 | Radoslav Augustín | © 2011 News and Media Holding

Páčia sa Vám naše nové spoty? Čo poviete na Wipeout? Riaditeľka Markízy si vraj statusy píše sama.

  • Tlačiť
  • 14

tv_markiza_logo_zlate

Zuzana Ťapáková, verejný činiteľ. Takto môžu nájsť používatelia globálnej sociálnej siete Facebook riaditeľku televízie Markíza. Cez 800 fanúšikov sleduje jej statusy od založenia stránky v júni.

Na sieti majú konto z podobne postavených ľudí napríklad aj riaditeľ Fun Rádia Patrik Ziman, šéfka Rádia Expres Eva Babitzová či riaditeľ TV Joj František Borovský. No v prípade Ťapákovej nejde o osobnú stránku pre kontakt s priateľmi a známymi. Ťapáková nerieši osobné témy, a pokiaľ áno, len v spojitosti s prácou. Podobný model zvyknú firmy využívať pre sofistikovanejšie budovanie vzťahov so zákazníkmi na Facebooku.

Riaditeľka je technicky zdatná, okrem statusov pridáva linky, videá, zdieľa obsah z firemných Facebook stránok a dokonca pridáva príspevky z mobilu. Svoju stránku aktualizovala dosiaľ desaťkrát. Oľga Dúbravská z PR oddelenia Markízy tvrdí, že za kontom stojí sama Zuzana Ťapáková a statusy nepripravujú ghost-writeri.

Zuzana Ťapáková: Ahojte. Pre Markízu sa začal veľmi dôležitý letný týždeň...

...v nedeľu sa spúšťa Farma a veríme, že sa Vám bude páčiť.

Zuzana Ťapáková na Facebooku

Čo ešte píše Zuzana Ťapáková?

  • Páčia sa Vám naše nové spoty? Neberte to ako otázku na podsunutie samých chvál, rada si vypočujem aj kritický názor.
  • Želám pekný zvyšok nedele. Ak by ste večer pozerali Wipeout, dajte vedieť pripomienky, postrehy. Sledovanosť je vyborná, zaujímajú ma ale aj individuálne ohlasy. Čaute
  • Želám vám krásny a slnečný víkend. Buďte veľa na slniečku a so svojimi najbližšími. Ale ak by ste zostávali doma, využite aj, verím že príjemnú, spoločnosť Markízy. Ahoj
  • Mikrofón pred ústami - to sú momenty, pri ktorých mám vždy stres. Oveľa istejšia sa cítim, ak môžem dianie v televízii, ktorú mám rada, ovplyvňovať za kamerou, teda v pozícii akejsi "tvárovej" anonymity.

Špecifikom stránky sú reakcie. Ku každému príspevku ich zaznamená riaditeľka priemerne desať. Mediálne.sk nenašlo ani jednu negatívnu. V odpovediach prevažujú ženy, často aj diváčky Markízy z Česka. Opakujúcou sa témou je okrem produktov TV Markíza aj úspech a predsadzovanie sa žien.

Tak, ako hovoria príručky na vedenie Facebook stránok, takmer v každom príspevku riaditeľka Markízy vyzýva fanúšikov na nejaký druh akcie. Pýta na názor na programy či novú kampaň k 15. výročiu. Dokonca vyzýva na pomoc pri hľadaní akvizícií. “V týchto dňoch rokujeme o nákupe nových programov pre televíziu z rôznymi zahraničnými spoločnosťami. Je nejaký typ programu, ktorý Vám na Markíze chýba a radi by ste ho tam mali?” Na otázku dostala najviac - 54 odpovedí, na príspevky sporadicky reaguje.

  • Tlačiť
  • 14