Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Zita na krku si polepšila, no Hoď svišťom ju porazil

20.09.2011, 13:50 | Lukáš Kočišek | © 2011 News and Media Holding

V súboji nových pôvodných sitcomov je zatiaľ úspešnejšia televízia Joj. Sledovanosť v pondelok.

  • Tlačiť
  • 3

stv_markiza_joj_loga

Pokles sledovanosti nového pôvodného sitcomu televízie Markíza Zita na krku včera nepokračoval. V porovnaní s minulým týždňom si v strategickej cieľovej skupine 12-54 polepšil podľa informácií Mediálne.sk z hľadiska ratingu (+ 1,7 na 8,4 %) i trhového podielu (+ 4,7 na 26,3 %).

Naďalej ide na pomery lídra o podpriemerný výkon, pozíciu trhovej jednotky si v danom čase podľa tlačovej správy udržala televízia Joj s konkurenčným sitcomom Hoď svišťom (8,8 % / 27,4 % v 12-54), ktorý si taktiež medzitýždenne polepšil. Výkonnosť seriálov mohla ovplyvniť aj odlišná stratégia s nasadzovaním reklamných brejkov - Markíza prerušila Zitu na krku raz, Joj Hoď svišťom dvakrát.

zita_na_krku_herci_markiza

Zdroj: TV Markíza

Markíza večer odštartovala s tureckou telenovelou Tisíc a jedna noc (11,7 % / 32,2 % v 12-54), ktorá predbehla Panelák (10,4 % / 28,5 % v 12-54) na Joj. Markíza na Zitu na krku nadviazala zábavnou šou Partička (6,7 % / 27,6 % v 12-54), ktorá s podpriemerným trhovým podielom iba tesne predstihla seriál Profesionáli (6,1 % / 27,3 % v 12-54) na Joj.

Trhový líder sa v tlačovej správe pochválil aj výkonom úvodného dielu tretej série šou 4 svadby. Pozrelo si ho 34,0 % divákov z primárnej cieľovej skupiny 12-54. Konkurenčná Súdna sieň na Joj zaznamenala trhový podiel 22,1 %. 

Trhovou trojkou v skupine 12-54 bola včera podľa tlačovej správy Joj Plus, najmä vďaka úspešným večerným seriálom C.S.I.: Kriminálka Miami (7,4 %), C.S.I.: Kriminálka New York (8,9 %) a Ochrana svedkov (8,2 %). Verejnoprávna Jednotka STV odvysielala romantický film Láska pre pokročilých (6,4 % v 12+ a 4,2 % v 12-54) a publicistickú reláciu Reportéri (6,7 % v 12+ a 4,2 % v 12-54). Celodennou päťkou na trhu bola ženská stanica Doma, večer neuspela so seriálom O.C. California (1,3 %), lepší výkon dosiahla s romantickým filmom Danielle Steelová: Stratený domov (4,1 %).

  • Tlačiť
  • 3