Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Zem spieva finišovala ako líder, slabšie ako vlani

26.03.2018, 11:16 | Martin Poláš | © 2018 News and Media Holding

Folklórna šou Zem spieva sa v druhej sérii v sobotu rozlúčila ako trhový líder u celého publika. Program zaznamenal najvyšší trhový podiel v rámci série, aj vďaka tomu, že trval dlhšie ako predošlé diely. Medziročne sledovanosť šou klesla.

  • Tlačiť
  • 0

Nedeľným lídrom zostáva Superstar, ktorú si tentoraz na Markíze pozrelo 345-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54, čo pre spevácku šou znamenalo opäť mierny nárast. Licencovaný formát bol najsledovanejším programom dňa a dosiahol trhový podiel 26,7 percenta, čím upravil svoje maximum v aktuálnej sérii. V 12+ mala Superstar 486-tisíc divákov (21,2 %).

V siedmom nebi na Joj v nedeľu oslovilo 271-tisíc mladších divákov pri podiele 22,4 percenta. Viac ako dvojnásobok divákov mala šou po zarátaní ľudí nad 54 rokov – celkovo ju sledovalo 608-tisíc ľudí (28,3 %), v 12+ teda viedla.

Seriál Inšpektor Max na Jednotke mal v tejto konkurencii 387-tisíc divákov (15,4 %), z toho 186-tisíc v 12 – 54 (13,3 %).

Výrazný nadpriemer zaznamenala v nedeľu Dvojka vďaka popoludňajšiemu biatlonu s Anastasiou Kuzminovou. Preteky sledovalo po 15:50 297-tisíc divákov (18,5 %), z toho 139-tisíc mladších (16,2 %).

V sobotu finišovala Zem spieva na Jednotke, priamy prenos finále trval až za polnoc. Sledovalo ho 433-tisíc divákov (26 %). Trhový podiel bol najvyšší v rámci série, bežné časti ale trvali zhruba do 22:30 a semifinále do 23:30.

V 12 – 54 mala Zem spieva 166-tisíc mladších divákov, rovnako ako pred týždňom. Share dosahoval 18,4 percenta. Celkovo záver folklórnej šou, ako aj celá séria medziročne zoslabli – finále si vlani zaplo 583-tisíc divákov.

Celú druhú sériu Zem spieva tento rok v priemere sledovalo 454-tisíc divákov (22,3 %) a 178-tisíc v 12 – 54 (15,7 %). Vlani priemer všetkých častí dosiahol 540-tisíc divákov v 12+ (26,1 %) a 224-tisíc v 12 – 54 (19,2 %).

Markíza v sobotu konkurovala filmom Útok na Paríž, ktorý si zvolilo 201-tisíc mladších divákov (17,6 %) a 284-tisíc v 12+ (13,5 %). Joj zaradila snímku Falošní poliši, ktorú si pozrelo 178-tisíc mladších divákov (16,4 %) a 249-tisíc celkovo (12,5 %).

Najsledovanejším programom u mladých bolo v sobotu Počasie na Markíze, predpoveď videlo 303-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (27,1 %). V 12+ to bolo 530-tisíc divákov (24,5 %).

V piatok večer si najviac divákov udržal seriál Prázdniny na Joj, ktorého posledný diel série videlo 289-tisíc mladších divákov (26,3 %) a 447-tisíc v 12+ (21,7 %).

Milenky na Markíze mali po 20:30 232-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (21,1 %), v 12+ ich sledovalo 387-tisíc ľudí (18,8 %).

Reprízu Milujem Slovensko si na Jednotke našlo 205-tisíc divákov (10,6 %), z toho 92-tisíc v 12 – 54 (9 %).

Najsledovanejším programom dňa u mladých boli Televízne noviny na Markíze s 302-tisíc divákmi (31 %). V 12+ mala spravodajská relácia 556-tisíc divákov (28,1 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Inšpektor Max, Jednotka, Markíza, Milenky, Milujem Slovensko, Prázdniny, RTVS, sledovanosť, Superstar, TV Joj, V siedmom nebi, Zem spieva

Diskusia (0 reakcií)