Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Záhady tela viedli pri štarte v 12+, Čo ja viem pred Farmou

24.04.2017, 10:57 | Martin Poláš | © 2017 News and Media Holding

Nová šou RTVS Záhady tela sa v sobotnom prime-time uviedla ako líder v univerzálnej cieľovke 12+. Jednotke mala u celého publika najsledovanejšie programy večernej ponuky po 20. hodine aj v piatok a nedeľu.

  • Tlačiť
  • 0

Líderstvo v komerčnej cieľovke v nedeľu obhájila Markíza so šou Tvoja tvár znie povedome, ktorú sledovalo 264-tisíc mladších divákov pri trhovom podiele 24,3 percenta. V 12+ mal program 442-tisíc divákov (22,7 %).

Joj vysielala seriál 1890, ktorý si pozrelo 224-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (17,2 %) a 383-tisíc v 12+ (16,3 %).

Tajné životy na Jednotke medzitýždenne opäť stúpli a dosiahli dvojciferný rating v 12+ na úrovni 10 percent. V univerzálnej cieľovke mal tak seriál so 466-tisíc  divákmi v absolútnych číslach vyššiu sledovanosť ako programy komerčných staníc. Podiel bol na úrovni 19,1 percenta. V 12 – 54 bol výkon Tajných životov tradične slabší – videlo ich 176-tisíc mladších divákov (13,1 %).

Najsledovanejším programom nedele bolo Počasie na Markíze, ktoré sledovalo 340-tisíc mladších divákov (28,7 %) a 609-tisíc v 12+ (26,9 %).

V sobotu večer viedla u mladšieho publika Joj s filmom Exodus: Bohovia a králi. Pozrelo si ho 202-tisíc mladších divákov (20 %), v 12+ ich bolo 325-tisíc (18,4 %).

Markíza konkurovala snímkou Jupiter na vzostupe, ktorá zaujala 194-tisíc mladších divákov (17,7 %), v univerzálnej cieľovke to bolo 257-tisíc ľudí (13,2 %).

V 12+ viedla v sobotu večer Jednotka s premiérou licencovaného formátu Záhady tela, ktoré po 20:25 sledovalo 423-tisíc divákov (19,2 %). Do komerčnej cieľovky spadalo 177-tisíc z nich (14,9 %).

U mladých sa o niečo viac darilo talkšou Neskoro večer v novom skoršom vysielacom čase. O 21:20 si ju pozrelo 192-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (16,4 %) a 417-tisíc v 12+ (20,2 %).

Vysoko nad svojím priemerom bola v sobotu aj Dvojka s finálovým zápasom hokejovej Tipsport ligy. Druhú tretinu posledného zápasu medzi Banskou Bystricou a Nitrou sledovalo v druhej tretine po 19:20 128-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (12,6 %) a 181-tisíc celkovo (9,1 %).

Najsledovanejším programom dňa v komerčnej cieľovke bolo Najlepšie počasie, ktoré si na Joj pozrelo 258-tisíc mladších divákov (22,4 %) a 516-tisíc v 12+ (23,6 %).

V piatok večer viedol kvíz RTVS Čo ja viem, ktorý si prvenstvo ukoristil aj u mladšieho publika. Program sledovalo 537-tisíc divákov (25,9 %), z toho 247-tisíc vo veku od 12 do 54 rokov (22,4 %).

Čo ja viem odsunulo za seba Farmu, ktorá mala 238-tisíc mladších divákov (21,5 %) a 474-tisíc v 12+ (22,6 %). Farma sa do popredia dostala až s následným Duelom, ktorý videlo 243-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (28,4 %) a 489-tisíc v 12+ (30,9 %).

Joj v piatok nasadila film Miliónový nadhadzovač, ktorý si pozrelo 137-tisíc mladších divákov (13,9 %), v 12+ to bolo 182-tisíc divákov (10 %).

Najsledovanejším programom dňa boli Noviny TV Joj s 247-tisíc mladšími divákmi (26,3 %). V 12+mala hlavná spravodajská relácia 564-tisíc divákov (29,9 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy 1890, Čo ja viem, Dvojka, Farma, Jednotka, Markíza, Neskoro večer, RTVS, sledovanosť, Tipsport liga, TV Joj, Tvoja tvár znie povedome, Záhady tela

Diskusia (0 reakcií)