Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Za sklom sa pobilo so Sestričkami, navrch mala Markíza

02.10.2019, 14:14 | pol | © 2019 News and Media Holding

Prvý utorkový deň priniesol štart tretej série kriminálky Za sklom na TV Joj. Jej prvá časť mala náročnú konkurenciu – dramatický seriál Markízy Sestričky, ktorý mal výhodu rozbehu od začiatku televíznej sezóny.

  • Tlačiť
  • 0

Seriály komerčných televízii sa stretli v priamej konfrontácii. Lepšie z nej vyšla Markíza, ktorá mala navrch v oboch hlavných cieľových skupinách.

V komerčnej cieľovke 12 – 54 sledovalo Sestričky 274-tisíc divákov pri trhovom podiele 24,7 percenta. Joj čísla Za sklom u mladšieho publika nezverejnila, o trhovom podiele konkurenta však informovala v tlačovej správe Markízy – kriminálka mala share 17 percent.

V 12+ je porovnanie dostupné – Sestričky oslovili 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Farma, Jednotka, Markíza, S úsmevom po Slovensku, Sestričky, sledovanosť, Stará škola, TV Joj, Za sklom

Diskusia (0 reakcií)