Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Za sklom pri štarte tesne pokorilo reprízu Hornej Dolnej

29.09.2016, 10:52 | pol | © 2016 News and Media Holding

Seriálová novinka TV Joj Za sklom štartovala v stredu večer ako tesný líder trhu v komerčnej cieľovke 12 – 54. Väčší odstup od Markízy si držala u univerzálneho publika 12+.

  • Tlačiť
  • 1

Premiéru Za sklom o 20:35 sledovalo 270-tisíc mladších divákov pri podiele 24,5 percenta. Reprízovú Hornú Dolnú uprednostnilo 256-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (22,6 %).

V 12+ mal seriál Joj 463-tisícové publikum a trhový podiel 23,4 percenta. Markíza bola na úrovni 356-tisíc divákov (17,5 %).

V stredu večer bola nadpriemerná Jednotka vďaka futbalovej Lige majstrov. V 12+ mala od 20:40 do 21:30 počas prvého polčasu duelu medzi Atleticom Madrid a Bayernom Mníchov 214-tisíc divákov (10,3 %), do komerčnej cieľovky ich spadalo 94-tisíc (8,1 %).

Po 22. hodine boli diváci značne roztrúsení – 121-tisíc z nich z cieľovky 12 - 54 podľa peoplemetrov sledovalo Ostrov na Markíze (14,6 %), 106-tisíc Kosti na Joj (15,3 %) a 96-tisíc druhý polčas Ligy majstrov na Jednotke (11,2 %).

V 12+ sa tradične darilo stanici Doma, ktorá mala s druhým dielom Vymenených životov 232-tisíc divákov (14,1 %). Tým v univerzálnej cieľovke prekonala zvyšnú ponuku televízií – Jednotka v 12+ evidovala 201-tisíc divákov (13 %), Joj 163-tisíc (13 %), Markíz s Ostrovom 187-tisíc (12,4 %).

Najsledovanejším programom dňa bolo Najlepšie počasie na Joj. Predpoveď si pozrelo 621-tisíc divákov (30,1 %), z toho 292-tisíc mladších (26,3 %).

  • Tlačiť
  • 1

Tagy Doma, Horná Dolná, Jednotka, Liga majstrov, Markíza, sledovanosť, TV Joj, Za sklom