Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Vtedy na Západe spadlo o polovicu, Tvoja tvár sa vrátila pod pol milión

18.04.2016, 11:14 | Martin Poláš | © 2016 News and Media Holding

Po minulotýždňovom rekorde sa zábavná šou Markízy Tvoja tvár znie povedome vrátila pod polmiliónovú sledovanosť v komerčnej cieľovke, naďalej si však drží výrazný nadpriemer. Markíza bola trhovým lídrom aj v sobotu, keď tentoraz zdolala novinku Joj Vtedy na Západe.

  • Tlačiť
  • 0

Siedme kolo Tvoja tvár znie povedome sledovalo v nedeľu po 20:30 463-tisíc divákov z cieľovky 12 – 54, čo Markíze prinieslo trhový podiel 42,1 percenta. V 12+ mala šou 714-tisícové publikum pri podiele 38 percent. Licencovaný formát bol aj tentoraz najsledovanejším programom dňa, v univerzálnej cieľovke 12+ aj celého týždňa.

Joj konkurovala filmom 22 minút, ten si pozrelo 244-tisíc mladších divákov (19,6 %) a 401-tisíc v 12+ (18,7 %). Jednotka je po konci Kolonády v nedeľu večer oslabená, film Adriano Olivetti sledovalo 121-tisíc divákov (7,2 %), z toho 40-tisíc spadalo do komerčnej cieľovky (4,1 %).

Silnejšia ako Jednotka bola v nedeľu večer Dvojka so štvrtým finále hokejovej Tipsport ligy. Najviac divákov mala tretia tretina duelu medzi Banskou Bystricou a Nitrou, ktorú po 21:25 videlo 172-tisíc divákov (8,2 %), z toho bolo 108-tisíc vo veku do 12 do 54 rokov (8,8 %).

Prakticky rovnaké čísla uhrala Dvojka aj v sobotu večer s tretím finále hokejovej ligy. Najviac divákov bolo znova zvedavých na vyvrcholenie zápasu, po 21:20 športový prenos sledovalo 167-tisíc divákov (8,7 %), v 12 – 54 ich bolo 101-tisíc (9,2 %).

Lídrom v prime-time bola Markíza s filmom Prenasledovaná, ktorý bol v komerčnej cieľovke najsledovanejším programom dňa. Videlo ho 239-tisíc mladších divákov (22,9 %) a 368-tisíc celkovo (19,7 %).

Joj vysielala v sobotu druhú časť novinky Vtedy na Západe, ktorá mala oproti premiére z minulého týždňa o polovicu menej divákov v komerčnej cieľovke. Zábavnú šou sledovalo 147-tisíc divákov (13,8 %), v 12+ si ju zvolilo 262-tisíc ľudí (13,6 %).

Jednotka v sobotu večer ponúkla priamy prenos z odovzdávania filmových cien Slnko v sieti. Ceremóniu sledovalo 143-tisíc divákov (7,4 %), z toho 46-tisíc mladších (4,4 %).

V piatok mal najviac divákov Duel Farmy na Markíze, ktorý po 21:40 videlo 279-tisíc mladších divákov (32,6 %) a 545-tisíc v 12+ (35,1 %). Bežný diel Farmy, ktorý mu predchádzal, sledovalo 257-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (22,9 %) a 531-tisíc v 12+ (25,5%).

Pozíciu trhovej dvojky obhájila kvízšou Čo ja viem na Jednotke, po 20:20 ju sledovalo 234-tisíc mladších divákov (21 %) a 460-tisíc v 12+ (22,3 %).

Joj mala s filmom Vtedy na východe 133-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 12,8 percenta, v univerzálnej cieľovke snímku uprednostnilo 194-tisíc divákov (10,3 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Čo ja viem, Dvojka, Farma, Jednotka, Markíza, RTVS, sledovanosť, Tipsport liga, TV Joj, Tvoja tvár znie povedome, Vtedy na Západe

Diskusia (0 reakcií)