Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Vlhovej triumf na Dvojke pokoril ponuku Markízy aj Joj

09.01.2019, 11:32 | pol | © 2019 News and Media Holding

Utorkovú premiéru sťažil novému formátu Joj Reštart Svetový pohár v lyžovaní, ktorého ženský slalom vyhrala slovenská reprezentantka Petra Vlhová. Jej počínanie vo Flachau pritiahlo k obrazovkám večer najviac divákov.

  • Tlačiť
  • 1

Netradičným lídrom v utorok večer bola Dvojka, a to vďaka športovému prenosu.

Druhé kolo slalomu, v ktorom si P. Vlhová zaistila víťazstvo, sledovalo po 20:45 462-tisíc divákov pri trhovom podiele 21 percent. V užšej cieľovke 12 – 54 malo lyžovanie 235-tisíc mladších divákov a share 20,8 percenta.

RTVS doplnila, že v prípade utorkových pretekov išlo o najvyššiu sledovanosť Svetového pohára v lyžovaní v tejto aj predošlej sezóne. „Divácky zásah v oboch kolách vo Flachau dosiahol hodnotu 890-tisíc divákov, čo predstavuje 19,1 percenta z populácie 12+. V najsledovanejšej minúte druhé kolo sledovalo 633-tisíc divákov,“ uviedol telerozhlas. 

Dvojke, ktorá vysielala aj podvečerné prvé kolo pretekov, športové prenosy dvihli celodenný share v komerčnej cieľovke na 6,5 percenta – na porovnanie v pondelok mala 1,7 percenta. V prime-time 19:00 – 22:00 mal kanál RTVS trhový podiel 10,8 percenta a prekonal Jednotku (8,7 %).

Komerčné stanice sa museli tentoraz uspokojiť s nižšími číslami. Trhovou dvojkou bola šou Dobre vedieť! na Markíze, ktorú sledovalo 195-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 16,9 percenta. V 12+ mala kvízšou 361-tisíc divákov (15,9 %).

Joj v utorok večer nasadila premiérovú šou Reštart o premenách ľudí pod dohľadom odborníkov. Úvodný diel oslovil 179-tisíc mladších divákov, čo znamenalo trhový podiel 15,7 percenta. V 12+ mal program 327-tisíc divákov (14,6 %).

Jednotka v utorok o 20:30 vysielala akvizičný seriál Mafia zabíja len v lete, ktorý si zvolilo 143-tisíc divákov (6,3 %), z toho 67-tisíc v 12 – 54 (5,8 %). 

V podvečernej konfrontácii mali navrch aj v utorok Rodinné prípady, ktoré na Markíze po 18. hodine sledovalo 173-tisíc mladších divákov (19,8 %) a 315-tisíc celkovo (17,1 %).

Záchranári klesli Joj v konkurencii lyžovania na Dvojke na 113-tisíc divákov v komerčnej cieľovke (15,3 %) a 245-tisíc v 12+ (15,4 %). IQ Taxi pred spravodajským blokom sledovalo 149-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (16,7 %) a 311-tisíc v 12+ (16,5 %).

Najsledovanejším programom dňa bolo Počasie na Markíze, predpoveď sledovalo 618-tisíc divákov (27,5 %), z toho 326-tisíc v komerčnej cieľovke (29,1 %). 

  • Tlačiť
  • 1

Tagy Dobre vedieť, Dvojka, IQ Taxi, lyžovanie, Markíza, Reštart, Rodinné prípady, RTVS, sledovanosť, TV Joj, záchranári