Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Vlastní Oteckovia? Joj si poisťuje názov Mamičky

18.12.2018, 16:26 | reb | pol | © 2018 News and Media Holding

Pred pár dňami požiadala televízia Joj o registráciu ochrannej známky v znení „Mamičky“ na Úrade priemyselného vlastníctva. Poistiť si tak chce tento jednoslovný názov. Televízie tak zvyčajne robia až pri projektoch, ktoré dostali zelenú a pôjdu do produkčnej fázy respektíve vysielania.

  • Tlačiť
  • 0

Joj požiadala o registráciu novej ochrannej známky 10. decembra. Televízia zatiaľ nechce priblížiť, k akému projektu sa viaže. 

Neprehliadnite

Formát Mamičky dosiaľ Joj vo svojich plánoch na nasledujúce mesiace nespomínala. Predtým si na patentovom úrade registrovala názvy 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Joj, Markíza, Oteckovia

Diskusia (0 reakcií)