Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Víkendová sledovanosť: Na vlásku stiahlo Superstar pod 400-tisíc

25.03.2013, 16:57 | Martin Poláš | © 2013 News and Media Holding

Druhý polčas futbalovej kvalifikácie pomohol Dajto k doteraz tretiemu najlepšiemu výsledku

  • Tlačiť
  • 0

Futbalová kvalifikácia pomohla v piatok večer stanici Dajto k pozícii prime-timeovej trojky. Sobotný večerný súboj filmov dopadol lepšie pre Markízu, ktorá mala dvojnásobný trhový podiel ako konkurenčná Joj.

V nedeľu bola síce lídrom na trhu opäť Superstar, no jej sledovanosť sa znova znížila. „Dopomohol“ k tomu aj animovaný film Na vlásku, ktorý nasadila Jojka.

Piatok 22. marca 2013

Búrlivé víno funguje na Markíze naďalej ako hodinky. Piatková časť sa opäť stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa, podľa informácií Mediálne.sk zaznamenala rovných 400-tisíc divákov v komerčne dôležitej cieľovej skupine 12-54 (sledovanosť 11,9 % / trhový podiel 43,2 %). Seriál atakoval svoj doteraz najvyšší share, ktorý dosiahol vo štvrtok 7. marca (43,5 %).

V hlavnom vysielacom čase bol lídrom na trhu Panelák na Joj s 328-tisíc mladšími divákmi (9,8 % / 26,1 %). Markíza dosiahla podpriemer s akčnou komédiou Hancock (7,6 % / 21,1 %). Rovnako podpriemerne skončila ďalšia epizóda Najlepších slovenských tort na Joj štartujúca po 21:40 (5,3 % / 18,6 %).

Televíziám ukrojila z koláča menšia stanica Dajto vysielajúca priamy prenos z futbalovej kvalifikácie MS 2014 medzi Slovenskom a Litvou. Celý prenos aj so štúdiom bežal od 19:55 do 22:15, pričom okolo 21:50 po začiatku kulinárskej šou na Joj a počas reklamného brejku na Markíze bolo Dajto na niekoľko minút lídrom na trhu. Počas pokračovania Hancocka si vzápätí udržalo pozíciu dvojky pred Joj.

Zdroj: SITA

V číselnom vyjadrení sledovalo prvú časť zápasu 142-tisíc mladších divákov (11,8 %), druhý polčas videlo 182-tisíc divákov (15,0 %), čo bol tretí najlepší výsledok v histórii stanice (lepšie čísla mali druhé polčasy iných zápasov Slovenska – s Lotyšskom a Gréckom). V tlačovej správe sa televízia pochválila výsledkom druhého polčasu v univerzálnej cieľovke 12+, kde zaznamenala 322-tisíc ľudí pri obrazovkách, čo je v tomto parametri historický rekord Dajto.

Repríza Legiend popu na Jednotke zaujala 93-tisíc mladších divákov a 239-tisíc v univerzálnej cieľovke 12+ (podiel 11,5 %). Najsledovanejší program dňa Televízne noviny na Markíze videlo 478-tisíc mladších divákov (podiel 44,5 %).

Harry Potter a Polovičný princ

Sobota 23. marca 2013

V hlavnom vysielacom čase bodovala Markíza snímkou Harry Potter a Polovičný princ, ktorú si zvolilo 314-tisíc divákov v komerčnej cieľovke (29,0 %). Joj konkurovala thrillerom Náhradníci, ktorý zaujal 181-tisíc divákov pri polovičnom podiele oproti lídrovi - 14,8 percenta. Darilo sa však stanici Plus, ktorá po 20:30 vysielala film Dvanásť podmienok dedičstva, ktorý sledovalo 109-tisíc mladších divákov pri nadpriemernom podiele 9,3 %.

Po minulotýždňovom Otovi sa na Jednotku vrátila Pošta pre teba a bez ťažkostí si udržala stabilnú divácku základňu. V komerčnej cieľovke program sledovalo 128-tisíc divákov, celkovo ich bolo až 487-tisíc (10,4 % / 21,9 % v 12+).

Aj v sobotu mali najviac divákov Televízne noviny na Markíze, v 12-54 išlo o 430-tisíc ľudí (12,8 % / 39,3 %). Noviny TV Joj sledovalo 338-tisíc mladších divákov (10,1 % / 29,8 %).

Nedeľa 24. marca 2013

V počte divákov sa tesným víťazom stala v nedeľu relácia Najlepšie počasie na Joj. Šesťminútovú predpoveď (ne)jarného počasia si nenechalo ujsť 474-tisíc mladších divákov (35,9 %). Reláciu rovnakého typu (Počasie), ktorá od 20:09 bežala na Markíze, sledovalo 303-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (23,0 %).

V hlavnom programe si získala najviac divákov opäť Markíza vďaka Superstar. Prvé finálové kolo sa už ale neprehuplo cez 400-tisícovú hranicu, sledovalo ho 394-tisíc mladších divákov. V porovnaní s prvou castingovou epizódou sa dá hovoriť o výraznom poklese, úvodný diel videlo 10. februára 597-tisíc divákov. Samostatné Rozhodnutie štartujúce o 23. hodine dosledovalo v nedeľu 226-tisíc divákov (33,5 %).

Zdroj: TV Joj

Licencovanej speváckej šou znížil rating animovaný film Na vlásku z produkcie Walta Disneyho, ktorý o 20:30 nasadila Joj. Moderné spracovanie klasickej rozprávky bratov Grimmovcov prilákalo 337-tisíc divákov v komerčnej cieľovke pri nadštandardnom podiele 25,8 %. V úzadí zostal v nedeľu večer film Veliteľ vzbúrencov na Jednotke, ktorý mal v 12-54 73-tisíc divákov a v 12+ 183-tisíc (9,8 %).

Dopoludňajší priamy prenos z Veľkej ceny Malajzie seriálu MS Formuly 1 Markíze priniesol 133-tisíc mladších divákov, share však bol len na úrovni 21,6 %. Z nedeľných programov Joj sa dobre darilo Novému bývaniu, po 18:20 mala relácia 243-tisíc divákov (7,3 % / 22,2 %).

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)