Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Víkend v číslach: Test národa valcoval v piatok, v sobotu prepadla Jednotka s lacným filmom týždňa

20.11.2006, 13:45 | Radoslav Augustín | © 2006 News and Media Holding

Uplynulý televízny víkend Markíza triumfovala najmä na jeho začiatku, česko-slovenský večer s Testom národa priniesol pre najväčšiu televíziu celodenný podiel vyšší o 5 percentných bodov oproti minulému týždňu (42,9 %). Markíza operatívnym odsunom Pána Prsteňov pred 22.

  • Tlačiť
  • 0

Uplynulý televízny víkend Markíza triumfovala najmä na jeho začiatku, česko-slovenský večer s Testom národa priniesol pre najväčšiu televíziu celodenný podiel vyšší o 5 percentných bodov oproti minulému týždňu (42,9 %). Markíza operatívnym odsunom Pána Prsteňov pred 22. hodinu v sobotu večer uhrala aspoň obdobné čísla ako pred týždňom (37,5 %), v nedeľu mierne rástla. Jednotka v piatok stúpla približne o pol percentného bodu, túto hodnotu však stratila už v sobotu a v nedeľu dokonca spadla oproti minulému týždňu takmer o dva percentné body. Televízia JOJ nezdolala konkurenciu Testu národa, ktorý pred rokmi sama vysielala a spadla o viac ako šesť percentných bodov, čo je približne počet, o ktorý narástla Markíza. Zvyšok víkendu sa jej však darilo, približne o percentný bod rástla v sobotu aj v nedeľu.

sledovanost_piatok_17_novembra.gif


Markíza do 10. novembra vysielala show Nora a Braňo, 17. novembra je viditeľný strmý rast s ČR-SR Testom národa, ktorý Markíza koprodukovala s TV Nova.

Konkurenciu piatkových highlightov dvojky a trojky na trhu Markíza zdolala bezproblémovo s podielom 64,8 % a ratingom 28 % (asi 1,28 milóna divákov) pre jej Test národa. Supertelo stratilo asi desať percentných bodov z podielu na trhu (11,7 %) a Hviezdy na ľade približne 15 % (9,6 %). Markíza má od budúceho týždňa po ratingovo úspešnej, ale neisto klesajúcej doku-soap Nora a Braňo a evente Test národa nasadiť filmy.

Sobota priniesla dramatický pokles Pošty pre Teba, ktorej zrejme ubrali na divákoch výnimočne nasadení Susedia na Markíze. Pošta pre Teba klesla o takmer 7 percentných bodov na podieli, ale verejnoprávna Jednotka získala počas vysielania relácie aj tak nadpriemerný podiel 26,8 %.

Strihová epizóda úspešného pôvodného sitcomu Susedia nedosiahla také závratné čísla ako v tradičný pondelok, ale predsa vyhrala s takmer polovičným obsadením trhu (44,7 %). Menej výrazne, ale predsa nadpriemerne sa darilo zostrihu výstupov neúspešných spevákov z tretej série Česko hľadá Superstar, ktorý poskytla sesterská TV Nova. Premiére kinotrháku Pán Prsteňov sa po 21:30 podarilo získať pre Markízu vcelku obstojné čísla, podiel na trhu bol 35,9 %. Markíza sa výsledkov filmu bála, pretože jeho prvá časť v prime-time prepadla.

V nedeľu pád Jednotky spôsobil predovšetkým zjavne zlý výber filmového titulu týždňa, straight-to-video titul Ernest ide do tábora s podielom 11,5 % si pozrelo štvrť milióna divákov. Naproti tomu, Let´s Dance na Markíze malo o vyše milióna divákov viac pri podieli rastúcom o 6,4 percentného bodu na 64,2 %. Výber slabého filmu na Jednotke pridal čísla aj Nezvestným na TV JOJ, seriál rástol oproti minulému týždňu o 4,5 percentného bodu na konečných 16,6 %. (ra)

  • Tlačiť
  • 0

Tagy sledovanosť

Diskusia (0 reakcií)