Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Vianoce „bez reklamy“ si tentoraz na Joj kúpila 4ka

27.11.2015, 16:54 | Martin Poláš | © 2015 News and Media Holding

Televízia Joj aj tento rok pripravuje jeden deň svojho vysielania bez reklamných blokov. Divákov opäť týmto spôsobom poteší na Štedrý deň, keď komerčný priestor predala jedinému klientovi. Tým je tento rok nový mobilný operátor 4ka.

  • Tlačiť
  • 0

Joj sa reklamy na Vianoce zrieka pravidelne od roku 2007, jedinou výnimkou odvtedy bol rok 2011, keď vysielala tradičné komerčné brejky

Počas najbližších sviatkov však opäť z programu klasické reklamné bloky vynechá a vysielať bude len sponzorské odkazy vybraného zadávateľa.

„Tak, ako už býva našou dobrou tradíciou, aj tento rok ponúkneme našim divákom celý Štedrý deň bez reklám. V tomto roku sa nám to podarilo vďaka novému ambicióznemu hráčovi na našom trhu – štvrtému mobilnému operátorovi 4ka,“ potvrdil pre Mediálne.sk obchodný riaditeľ Joj Group Martin Heržo.

Vlani sponzorovala Vianoce bez reklám na Joj automobilka Hyundai, ktorá s televíziou rovnakým spôsobom spolupracovala aj v roku 2012.

V roku 2013 bola partnerom Joj Coop Jednota, ktorá počas 24. decembra nasadila dvojicu odkazov s postavami baču a honelníka, charaktermi známymi z jej klasických televíznych reklám.

Úplne prvým sponzorom Vianoc bez reklamy na Joj boli v roku 2007 lyžiarske strediská Jasná – Nízke a Vysoké Tatry – Tatranská Lomnica, ktoré rovnako ako samotná televízia patria k aktivitám skupiny J&T.

Zo značiek ešte Vianoce bez reklamných spotov podporil automobilový výrobca Škoda a dvakrát reťazec Lidl.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy TV Joj, Vianoce 2015

Diskusia (0 reakcií)