Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Verejnoprávne médiá majú problém zaujať mladých a ľudí s nižším vzdelaním

20.09.2019 | reb

Diskusia (1 reakcia) Pravidlá diskusie

20.09.2019 | @@@

inak paradoxom na slovensku je že prave tie verejnopravne media su najobjektivnejšie

nedavno jedno velke sukromne mediu začina na M...... odvysielala vo večernych spravach že naklady na zamestnanca su 12,8 eur na hodinu ....nevšimol som si to len ja ale aj jedna moja znama a hned sa ma na to pytala či je to tak ....tak som jej povedal že 12,8 eur na hodinu pri 170 hodinach na mesiac by boli naklady 2176 eur mesačne čo je totalny nezmysel kedže priemerna mzda v 2 štvrtroka 2019 bola 1101 eur a celkove naklady pri takej mzde by boli 1489 alebo 8,75 eur na hodinu ....takže je jasne že v tom umyselne zavadzali ludi a ako vyzera asi ani nemaju tužbu tieto sukromne media o objektivitu ked umyselne širia tieto klamstva .....a mnohi ludia im na to škočia a veria a potom su ludia ktory im už tie klamstva neverie lebo sa v minulosti presvedčili že ich v mnohych veciach klamali alebo zavadzali či manipulovali takže je jasne že media stracaju dôveryhodnosť ako celok potom sa stažuju na alternativne media pričom problem v alternativnych mediach nie je žiadny lebo tie by ludia ani nečitali keby videli aspon nejaku obejtivitu v tych hlavnych sukromnych .....

ale ked raz peniaze a zaujmy bohatych ludi firiem a manažerov su viac ako väčšina ludi v štate potom to ani ine nebude