Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Vďaka OTO 2007 bola Jednotka v prime-time na úrovni Markízy

13.03.2008, 11:00 | Lukáš Kočišek | © 2008 News and Media Holding

Ako úspešná programová alternatíva voči odovzdávaniu diváckych cien sa ukázala kriminálka na Joj, romantický film na Markíze neuspel.

  • Tlačiť
  • 3

Ako dopadol OTO. Jednotka včera v prime-time kraľovala vďaka takmer dve a pol hodiny trvajúcemu priamemu prenosu z eventu Osobnosť televíznej obrazovky (OTO) 2007 (priemerný počet divákov 709 tis., rating 15,5 % / share 41,2). Diváci mu pribúdali počas celého jeho trvania. Výsledky ankety OTO a porovnanie sledovanosti s minulým rokom.

Nemecký romantický film Láska jedného kňaza (530 / 11,6 / 29,3) na Markíze sa mohol len so závisťou prizerať. Ako funkčná alternatíva ku konkurencii sa ukázala premiérová epizóda seriálu C.S.I.: Kriminálka Las Vegas (350 / 7,6 / 19,2) na TV Joj, ktorá aj v zostrenej konkurencii dosiahla nadpriemer.

Podkopaný Panelák. OTO značne ublížil dennému seriálu Joj Panelák (317 / 6,9 / 18,1). Z hľadiska dosiahnutého trhového podielu vôbec prvýkrát klesol pod hranicu dvadsiatich percent.

Okolo 22:00. Pred desiatou nasadila Markíza druhý večerný film Nákaza (215 / 4,7 / 21,1), ktorý hrozivo prepadol. Jednotka po skončení OTA úspešne nadviazala titulom Kriminálny inštinkt: Túlavá duša (119 / 2,6 / 20,3), na Joj po 22:00 naďalej bez problémov funguje dvojslot pre skeč show Mafstory (277 / 6,1 / 21,5 a 165 / 3,6 / 27,8).

Ďalšie pohyby. Hokejová Slovnaft Extraliga na Dvojke úspešne tlčie do konkurenčných staníc. Nízke čísla majú vďaka nej napríklad Televízne noviny o 17:00 (344 / 7,5 / 34,0) a ešte horšie Reflex (303 / 6,6 / 27,2) na Markíze či relácia Hopla! (149 / 3,3 / 12,7) na Jednotke. Jeden z najslabších dní má za sebou aj hlavné večerné spravodajstvo Markízy v podaní relácií Televízne noviny (853 / 18,7 / 50,9) a Dnes (773 / 16,9 / 44,1).

Jojke sa nahradenie seriálu Klaun reprízami kriminálok zatiaľ veľmi nezhodnotilo, včerajšia C.S.I.: Kriminálka Miami (56 / 1,2 / 6,7) sa po 16:00 pozerá z diaľky aj na desaťpercentný podiel.

Podiely v prime-time. Markíza (31,0 %) bola vo včerajšom prime-time jednotkou na trhu iba s rozdielom zanedbateľnej jednej desatiny percentného bodu. Jednotka dosiahla vďaka OTOvi vysoký podiel 30,9 %, Joj skončila tretia s nie zlým výsledkom 17,6 %.

Viac údajov o sledovanosti, prehľady najsledovanejších relácií a vývoje sledovanosti nájdete na Mediálne.sk v zóne Televízia > Grafy a tabuľky.


Zdroje údajov:

  • ■ PR oddelenie TV Markíza a Komunikačné centrum STV zasielajú redakcii Mediálne.sk denne výstupy v rozsahu denný a prime-time share, podiely prime-time vlastných relácií
  • ■ výsledky TV JOJ získava redakcia Mediálne.sk z web stránky TV JOJ, pričom ide najmä o TOP 5 najsledovanejších relácií JOJ
  • ■ zdrojom sú aj tlačové správy vysielateľov a v menšej miere oficiálne výstupy zasielané spoločnosťou PMT

Ak nie je uvedené inak, Mediálne.sk v textoch pracuje s hodnotami share pre cieľovú skupinu 12+. Vzhľadom na skutočnosť, že výsledky sú zostavené z rôznych zdrojov, uvádzané hodnoty sledovanosti sú len informatívne a negarantované. Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje spoločnosť TNS, financujú ho televízie združené v spoločnosti PMT.

  • Tlačiť
  • 3