Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Včera sa skončil Dr. Ludsky, Joj s ním môže byť spokojná

18.03.2011, 17:39 | Lukáš Kočišek | © 2011 News and Media Holding

Priemerná sledovanosť všetkých desiatich častí seriálu dosiahla v strategickej cieľovej skupine 12-54 hodnotu 7,5 % a podiel 26,3 %.

  • Tlačiť
  • 28

markiza_joj_logo.gif

Televízia Joj včera poslednou desiatou časťou uzavrela prvú sériu pôvodného seriálu Dr. Ludsky. Jej zatiaľ najúspešnejšia jarná novinka skončila s ratingom 7,6 % a nadpriemerným trhovým podielom 26,8 % v strategickej cieľovej skupine 12-54.

Dr. Ludsky sa prekrýval s druhou polovicou Ordinácie v ružovej záhrade (12,1 % / 35,1 %), Nočnými Televíznymi novinami (8,6 % / 30,7 %) a prvou polovicou Adela show (6,4 % / 28,7 %) na Markíze. Najviac divákov získal počas reklamného brejku v nočnom spravodajstve lídra.

ludsky_logo_TV Joj

Priemerná sledovanosť všetkých desiatich častí dosiahla hodnotu 7,5 % a podiel 26,3 %. Najúspešnejší diel (8,4 % / 29,5 %) televízia odvysielala vo štvrtok 3. marca, najslabší výsledok z hľadiska ratingu (7,1 % / 24,6 %) dosiahla v utorok 8. marca a z hľadiska podielu (7,2 % / 23,6 %) taktiež v utorok 22. februára. Ani jedna časť nepodliezla sezónny priemer stanice. Priemer konkurenčnej Ordinácie zatiaľ zaznamenáva rating 11,2 % a podiel 33,5 %.

Dr. Ludsky sa skončil s takmer rovnakým sumárnym výsledkom ako jesenná tretia séria Odsúdených (7,7 % / 25,9 %) ktorá bola vysielaná v rovnaké dni a časy. Najmenej úspešná bola minuloročná jarná séria (7,3 % / 23,1 %) a najsilnejšia úvodná na jeseň 2009 (8,7 % / 28,9 %).
    
Najsledovanejším programom dňa bola včera tradične turecká telenovela Tisíc a jedna noc (16,4 % / 43,6 %) na Markíze, ktorá Paneláku (7,6 % / 20,6 %) na Joj dovolila opäť iba trhový podiel okolo dvadsiatky. Panelák si výrazne polepšil vo svojej druhej polovici, kedy sa už prekrýval s Ordináciou. Tá napriek tomu podľa tlačovej správy dosiahla najvyššiu sledovanosť aj podiel v tomto roku.

V silnej konkurencii spravodajských hodín na Markíze a Joj sa darilo dvom dielom seriálu Simpsonovci (1,1 % / 3,3 % a 1,2 % / 3,6 %) na Joj Plus. Uspel aj prime-time film Ak sa nahneváme, budeme zlí (1,6 % / 4,5 %).

Markíza dosiahla včera v 12-54 celodenný podiel 35,4 % a Joj 20,4 %, nasledovali Joj Plus (3,6 %), Doma (1,9 %) a Ta3 (1,4 %).

Prehľad včerajšej sledovanosti (12-54)

TV Markíza

  • Dr. House - 224-tisíc, 6,6 % / 39,5 %   
  • Prvé Televízne noviny - 302-tisíc, 8,8 % / 46,1 %   
  • Reflex - 243-tisíc, 7,1 % / 33,2 %   
  • Bez servítky - 306-tisíc, 8,9 % / 33,7 %   
  • Televízne noviny - 500-tisíc, 14,6 % / 45,8 %
  • Tisíc a jedna noc - 562-tisíc, 16,4 % / 43,6 %
  • Ordinácia v ružovej záhrade - 413-tisíc, 12,1 % / 35,1 %      
  • Nočné Televízne noviny - 294-tisíc, 8,6 % / 30,7 %   
  • Adela show - 218-tisíc, 6,4 % / 28,7 %   

TV Joj

  • Chutíš mi - 77-tisíc, 2,3 % / 13,7 %   
  • Noviny o 17:00 - 104-tisíc, 3,0 % / 15,9 %
  • Promi Noviny - 124-tisíc, 3,6 % / 17,5 %
  • Súdna sieň- 203-tisíc, 5,9 % / 22,8 %   
  • Krimi Noviny - 268-tisíc, 7,8 % / 25,2 %
  • Noviny - 344-tisíc, 10,1 % / 30,5 %
  • Panelák - 261-tisíc, 7,6 % / 20,6 %   
  • Dr. Ludsky - 261-tisíc, 7,6 % / 26,8 %   
  • Klamári - 114-tisíc, 3,3 % / 20,4 %

Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.

Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako webové stránky STV a spoločnosti PMT, teletexty STV, TV Markíza, TV Joj a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.

Všetky hodnoty sú uvádzané v cieľovej skupine 12-54 v prípade komerčných televízií a v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov v prípade verejnoprávnej televízie, ak nie je uvedené inak. Ako prime-time sa chápe čas medzi 19:00 a 22:00, access-prime medzi 17:00 a 19:00. Nadpriemer a podpriemer je porovnaním výkonnosti relácie s posledným dostupným celotýždenným priemerným trhovým podielom v danej cieľovej skupine. Sezónny priemer je priemer týždenných podielov v období od septembra do júna v danej cieľovej skupine.

Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje TNS na objednávku PMT. Členmi PMT sú STV, Markíza, JOJ, Ta3 a Asociácia mediálnych agentúr.

  • Tlačiť
  • 28