Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

V siedmom nebi sa vrátilo s vysokým nadpriemerom, silnejšie ako Tvoja tvár

26.11.2018, 12:10 | pol | © 2018 News and Media Holding

Komerčné televízie si v nedeľnom prime-time po dlhšom čase vymenili pozície trhových lídrov. Joj sa na čelo dostala vďaka návratu šou V siedmom nebi. Tá aj v komerčnej cieľovke dosiahla nadštandardný rating a pritiahla k televízorom zatiaľ najviac divákov počas jesenných nedieľ.

  • Tlačiť
  • 0

Plnenie snov s Vilom Rozborilom sledovalo pri návrate 347-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri trhovom podiele 28,7 percenta. V siedmom nebi bolo najsledovanejším programom dňa, v 12+ malo viac ako dvojnásobok divákov – 735-tisíc (33,1 %).

Program, ktorý si Joj ušetrila do záveru jesene, sa vrátil s nadpriemernými číslami, potvrdzuje to aj porovnanie so šou Tvoja tvár znie povedome, ktorá viedla v nedeľných večeroch v predošlých týždňoch. Jej maximom však bolo 306-tisíc divákov v 12 – 54 a 536-tisíc v 12+.

V siedmom nebi zároveň ratingom v univerzálnej cieľovke prekonalo svoje čísla z tohtoročnej jari a vlaňajšej jesene. V prípade Joj bola nedeľná relácia najsledovanejším nespravodajským programom v aktuálnom roku. 

Markíza nasadila proti štartu V siedmom nebi film Equalizer, ktorý si pozrelo 184-tisíc mladších divákov (16,7 %) a 291-tisíc celkovo (14,2 %).

Jednotka uviedla v nedeľu večer slovenský film Červený kapitán, ktorý oslovil 275-tisíc divákov (11,9 %), z toho 162-tisíc vo veku od 12 do 54 rokov (12,8 %).

Joj viedla aj v sobotu večer vďaka šou Česko Slovensko má talent. Tentoraz ju sledovalo 280-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (24,1 %) a 463-tisíc v 12+ (22,1 %).

Markíza zvolila v sobotu film Na hrane zajtrajška, pozrelo si ho 180-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (15,4 %) a 242-tisíc v 12+ (11,6 %).

Jednotka bola tradične úspešná so šou Záhady tela, ktorej sa darí najmä v širšej cieľovke 12+. V tomto prípade zaujala 386-tisíc divákov pri podiele 17,1 percenta. V 12 – 54 ju sledovalo 164-tisíc divákov (13,5 %).

Najsledovanejším programom dňa bolo Počasie na Markíze, ktoré videlo 305-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (27,9 %) a 602-tisíc celkovo (28,2 %).

V piatok večer sa darilo Markíze vďaka reality šou Farma. Jej Duel bol lídrom trhu, sledovalo ho 238-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (24,2 %) a 472-tisíc celkovo (24,8 %).

Dvojkou trhu bola šou Milujem Slovensko, ktorú sledovalo 172-tisíc mladších divákov (16,5 %) a 369-tisíc v 12+ (18,2 %).

Joj oslovila s filmom Priestupný rok 147-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (14,8 %) a 246-tisíc celkovo (12,8 %).

Aj v piatok sledovalo najviac divákov Počasie – predpoveď na Markíze si pozrelo 252-tisíc ľudí od 12 do 54 rokov (26,8 %), v 12+ išlo o 496-tisícové publikum (25,7 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Farma, Jednotka, Markíza, Milujem Slovensko, RTVS, sledovanosť, TV Joj, V siedmom nebi, Záhady tela

Diskusia (0 reakcií)