Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

V siedmom nebi sa vrátilo ako líder, na Srdce pre deti sa dotiahol film

05.12.2016, 11:46 | Martin Poláš | © 2016 News and Media Holding

Nedeľa bez veľkých licencovaných zábavných šou priniesla líderstvo pre TV Joj, ktorá vrátila do slotu reláciu V siedmom nebi. V sobotu boli komerčné stanice v 12 – 54 v tesnej blízkosti, v piatok opäť dominovala Jednotka s Milujem Slovensko.

  • Tlačiť
  • 0

V siedmom nebi štartovalo v nedeľu na Joj v aktuálnej sezóne s 301-tisíc mladšími divákmi pri podiele v cieľovke 12 – 54 na úrovni 26,6 percenta. Stanica bola s odstupom trhovým lídrom. V 12+ malo snívanie s Vilom Rozborilom a v tomto prípade aj Igorom Matovičom 641-tisíc divákov (31,4 %).

Markíza nasadila proti premiére na Joj akvizíciu Expendables: Nezničiteľní 3, ktorá zaujala 203-tisíc mladších divákov (18,4 %) a 278-tisíc celkovo (14 %).

Markízu predbehol v 12+ seriál Doktor Martin na Jednotke, ktorý finišoval s druhou sériou. Jej finále si pozrelo 388-tisíc divákov (16,6 %), do komerčnej cieľovky 12 – 54 spadalo 171-tisíc z nich (13,2 %).

Celá séria Doktora Martina bolo o čosi úspešnejšia ako prvá – v priemere dosiahla rating 333-tisíc divákov a share 15,1 percenta v 12+, u mladšieho publika mala sledovanosť 150-tisíc divákov (12 %). Prvú sériu vlani na jeseň sledovalo v priemere 292-tisíc divákov (12,5 %), v 12 – 54 to bolo 129-tisíc divákov (9,6 %).

Najsledovanejším programom nedele boli Noviny TV Joj, ktoré sledovalo 309-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (25,5 %) a 664-tisíc v 12+ (29,6 %).

V sobotu bola najsledovanejším nespravodajským programom dňa v 12 – 54 prekvapujúco Smotánka, vysielaná podvečer. Celebritnú publicistiku sledovalo 241-tisíc mladších divákov (26,8 %).

V prime-time mala Markíza s Lego príbehom 150-tisíc divákov, čo aj s podpriemerným podielom 13,7 percenta stačilo na delenú pozíciu lídra s eventom Srdce pre deti na Joj. Ten dosiahol rovnaký share, peoplpemetre mu namerali 145-tisíc mladších divákov.

V 12+ mala náskok Joj, charitatívny program mal dovedna 304-tisícové publikum (16,3 %), film na Markíze sledovalo 179-tisíc ľudí (9,2 %).

Jednotka mala v tejto konkurencii so Stromom želaní 145-tisíc divákov v 12+ (7,1 %), v užšej cieľovke 12 – 54 ich bolo 64-tisíc (5,6 %).

Najsledovanejším programom soboty boli Televízne noviny na Markíze s 306-tisíc divákmi v komerčnej cieľovke (29,9 %) a 586-tisíc v 12+ (30,7 %).

V piatok viedla v prime-time Jednotka vďaka šou Milujem Slovensko. Tentoraz ju videlo 614-tisíc divákov (29,2 %), z toho 301-tisíc mladších (26,2 %).

Trhovou dvojkou bola Joj s filmom ... a rána sú tiché, ktorý si zvolilo 221-tisíc mladších divákov (21,4 %) a 346-tisíc v 12+ (18,7 %).

Repríza Hornej Dolnej na Markíze zaujala 149-tisíc divákov v 12 – 54 (12,9 %) a 227-tisíc v 12+ (10,7 %).

Najsledovanejším programom dňa boli Noviny TV Joj, ktoré sledovalo 303-tisíc mladších divákov (29 %) a 638-tisíc v 12+ (31,6 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Doktor Martin, Horná Dolná, Jednotka, Milujem Slovensko, RTVS, sledovanosť, Televízne noviny, V siedmom nebi

Diskusia (0 reakcií)