Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

V siedmom nebi prvý raz prekonalo Superstar u mladšieho publika

21.09.2015, 11:46 | Martin Poláš | © 2015 News and Media Holding

Spevácka súťaž Superstar na Markíze prvý raz v priebehu ročníka nestačila na konkurenčnú šou V siedmom nebi na Joj. Tá dosiahla svoj zatiaľ najsilnejší tohtoročný výkon a v nedeľu sa stala najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách.

  • Tlačiť
  • 0

V relácii Vila Rozborila sa na obrazovku vracala moderátorka Adriana Kmotríková, na čo bolo podľa informácií Mediálne.sk zvedavých 372-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 31,1 percenta. V 12+ malo V siedmom nebi 740-tisíc divákov (36,1 %), najviac v novej sezóne.

Superstar na Markíze klesla na 300-tisíc mladších divákov, čo stanici prinieslo share 25 percent. V univerzálnej cieľovke sledovalo spevácke talenty 427-tisíc ľudí (20,8 %).

V náročnej konkurencii mala Jednotka s premiérovým seriálom Doktor Martin po 20:20 130-tisíc mladších divákov (9,7 %) a 250-tisíc celkovo (10,8 %).

Aj v sobotu večer bola lídrom Joj s ďalším vydaním Česko Slovensko má talent, ktorý sa takisto stal najsledovanejším programom dňa. Súťažnú šou si pozrelo 377-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (34,4 %), v 12+ išlo o 578-tisíc divákov (30,1 %).

Markíza mala s filmom Elitní zabijaci finišujúcim až po 23. hodine na svojej strane 236-tisíc mladších divákov pri podiele 22,9 percenta. V univerzálnej cieľovke išlo o 341-tisíc ľudí (19,5 %).

Dobrú nábehovú krivku z talentovej šou využil na Joj aj nový komediálny seriál Andyho Krausa Dvojičky. Jeho prvý diel nasadený po 22. hodine v 12 – 54 sledovalo 336-tisíc divákov (34 %), v 12+ zostalo Joj verných 472-tisíc divákov (29,6 %).

Jednotka mala najviac divákov s formátom Nečakané stretnutia o 20:20, keď ju sledovalo 234-tisíc divákov (5 %), z toho 61-tisíc mladších (1,9 %).

V piatok v hlavnom vysielacom čase bola lídrom Markíza, ktorá bodovala s bežným vydaním Farmy aj následným Duelom po 21:50, ktorý bol ešte sledovanejší napriek neskoršiemu nasadeniu.

Na rozhodnutie o vypadávajúcom súťažiacom v reality šou bolo zvedavých 306-tisíc mladších divákov pri podiele 37,4 percenta. V 12+ mala Markíza 553-tisícové publikum (39,4 %). Bežné vydanie po 20:30 sledovalo 264-tisíc divákov (24,8 %) a 508-tisíc v univerzálnej cieľovke (26,1 %).

Trhovou dvojkou bola opäť šou Milujem Slovensko na Jednotke, ktorú uprednostnilo 238-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (22,6 %) a 463-tisíc celkovo (23,9 %).

Milujem SlovenskoZdroj: RTVS

Joj konkurovala filmom X-Men: Prvá trieda, zaujal 98-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (10,5 %), v 12+ to bolo takisto podpriemerných 140-tisíc ľudí (8,5 %).

Aj v piatok podvečer však Joj slávila úspech v slote pred správami, kde má navrch s kulinárskou súťažou Moja mama varí lepšie ako tvoja. Posledná epizóda v rámci týždňa mala 111-tisíc divákov (22,2 %), seriál Kukučka klesol Markíze na 83-tisíc divákov (16,8 %).

Seriálová novinka si tesný náskok udržala u starších divákov – v 12+ ju sledovalo 238-tisíc divákov (23 %), varenie s mamami videlo 203-tisíc divákov (19,3 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Doktor Martin, Farma, Joj, Markíza, sledovanosť, Superstar, V siedmom nebi

Diskusia (0 reakcií)