Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

V siedmom nebi preskočilo Superstar, Prázdniny zdolali Milenky

05.03.2018, 11:40 | Martin Poláš | © 2018 News and Media Holding

Lídrom vo víkendovom prime-time bola cez víkend Markíza, Joj však bodovala v konkrétnych slotoch so svojimi formátmi – viedla v nedeľu s reláciou V siedmom nebi aj v piatok s komediálnym seriálom Prázdniny, ktorý šiel oproti štartu Milenkám na Markíze.

  • Tlačiť
  • 0

Superstar oproti štartu spred týždňa v nedeľu večer nepatrne klesla na share 22,8 percenta v komerčnej cieľovke 12 – 54. Spevácka súťaž mala 284-tisíc mladších divákov. V 12+ ju sledovalo 409-tisíc divákov (18,2 %).

V siedmom nebi oproti predošlému týždňu u mladých narástlo – program sledovalo 311-tisíc mladších divákov a Joj prinieslo líderstvo s podielom 27,1 percenta. V 12+ mal program 633-tisíc divákov (30,6 %).

Seriál Inšpektor Max na Jednotke si v nedeľu večer pozrelo 377-tisíc divákov (15,6 %), z toho 175-tisíc mladších (13,2 %).

Na Jednotke boli tromi najsledovanejšími programami vyjadrenia ústavných činiteľov po večerných správach. Jednotka mala medzi 19:40 – 20:00 od 640- do 664-tisíc divákov a podiel prekračujúci 26 percent v 12+. V užšej cieľovke 12 – 54 verejnoprávnu stanicu sledovalo takmer 300-tisíc divákov.

Politické dianie prinieslo nadštandardné čísla v nedeľu aj Ta3, ktorá sa popoludní vyšplhala na dvojciferný share vďaka živému prenosu z vyjadrenia prezidenta Andreja Kisku k aktuálnej situácii na Slovensku. Prejav prezidenta sledovalo 204-tisíc divákov (12,5 %), z toho 74-tisíc v 12 – 54 (8,5 %).

Najsledovanejším programom dňa u mladých bolo Počasie Markízy, ktoré si pozrelo 382-tisíc divákov (28,5 %). V 12+ viedlo Najlepšie počasie na Joj, ktoré malo 688-tisíc divákov (28,3 %).

Celkovým lídrom spomedzi staníc bola v nedeľu v prime-time (19:00 – 22:00) v komerčnej cieľovke Markíza s podielom 23,5 percenta, Joj mala 21 percent. V širšom prime-time (19:00 – 23:00), ktorý uplatňuje práve Markíza, však viedla Joj (23,1 percenta vs. 22,7 percenta).

V sobotu viedla Markíza s filmom Aj dvaja sú rodina, ktorý si pozrelo 321-tisíc mladších divákov (27 %) a 444-tisíc v 12+ (21 %).

Joj vysielala snímku Nemilosrdní, ktorú uprednostnilo 212-tisíc mladších divákov (17,2 %) a 343-tisíc v 12+ (15,6 %). Jednotka u univerzálneho publika viedla so Zem spieva, ktorú sledovalo 435-tisíc divákov (22,1 %). v 12 – 54 mala folklórna šou 167-tisícové publikum (15 %).

Najsledovanejším programom dňa boli Noviny TV Joj, ktoré si pozrelo 334-tisíc mladších divákov (27,5 %). Spravodajská relácia bola na čele rebríčka aj v 12+, kde mala dovedna 708-tisíc divákov (31,3 %).

V piatok večer boli obe komerčné televízie na nadpriemerných číslach. Navrch mala s ponukou po 20:30 Joj, ktorá vysielala seriál Prázdniny. Pozrelo si ho 351-tisíc mladších divákov (29,4 %) a 546-tisíc v 12+ (24,9 %).

Markíza štartovala nový seriál Milenky, ktorý zaujal 291-tisíc mladších divákov (24,2 %). V 12+ si ho pozrelo 496-tisíc divákov (22,3 %).

Jednotka v piatok večer vysielala film Rain Man, oslovila s ním 179-tisíc divákov (9,1 %). V 12 – 54 mala filmová klasika 81-tisíc divákov (7,5 %).

Najsledovanejším programom dňa boli Televízne noviny Markízy, ktoré videlo 357-tisíc mladších divákov (32,1 %). V 12+ mala relácia 652-tisíc divákov (30,1 %).

Najsledovanejším nespravodajským programom boli znova Oteckovia, ktorí Markíze v slote po 18:00 priniesli podiel 35,3 percenta u mladých a 355-tisíc divákov. V 12+ mali 548-tisíc divákov (28,3 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Jednotka, Markíza, Milenky, Oteckovia, Prázdniny, RTVS, sledovanosť, Superstar, TV Joj, V siedmom nebi, Zem spieva

Diskusia (0 reakcií)