Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

V siedmom nebi bolo na maxime, v 12 – 54 prekonalo 400-tisícovú hranicu

27.10.2014, 14:42 | Martin Poláš | © 2014 News and Media Holding

Nedeľná šou V siedmom nebi má za sebou doteraz najúspešnejšie vydanie. Peoplemetre formátu o snívaní s Vilom Rozborilom namerali najvyšší rating aj trhový podiel v reklamne dôležitej cieľovej skupine 12 - 54.

  • Tlačiť
  • 2

V komerčnej cieľovke sa V siedmom nebi prvý raz dostalo cez 400-tisícovú hranicu. Ostatné vydanie sledovalo 411-tisíc mladších divákov, pričom share dosiahol 34,1 percenta, čo je takisto doterajšie maximum.

Markíza v tomto prípade s filmom Návrat temného rytiera zaostala. Sledovalo ho 230-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 22,9 percenta.

V 12+ bol rozdiel opäť ešte výraznejší, Joj v univerzálnej cieľovke dosiahla share 38,2 percenta, trhový podiel Markízy bol na úrovni 16,6 percenta. 

V 12+ malo V siedmom nebi dovedna 781-tisíc divákov, čím sa dorovnal doterajší rekord formátu vo všeobecnej cieľovke z 21. septembra, keď mal rovnako početné publikum.

Joj pre formát technicky eviduje ratingové maximum aj v 12+ v prípade včerajšej ôsmej časti, ktorá mala podľa údajov televízie rating 16,74 percenta, kým tretí diel 16,73 percenta. Štatisticky je tento rozdiel zanedbateľný.

Návrat temného rytiera pozeralo na Markíze 281-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Markíza bola v nedeľu na čele poradia najsledovanejších programov dňa v oboch cieľovkách, a to vďaka stabilne fungujúcim Televíznym novinám. Spravodajskú reláciu sledovalo 813-tisíc divákov, v komerčnej cieľovke išlo o 459-tisíc divákov, pričom trhový podiel dosiahol 37,1 percenta (12 - 54).

Televízne noviny pozíciu na vrchu ratingového rebríčka obsadili aj v piatok a sobotu.

Po 20:30 bola v sobotu pri filmovom súboji komerčných staníc opäť lídrom v 12+ Jednotka s Poštou pre teba, ktorú sledovalo 456-tisíc divákov. Prvý kanál RTVS mal vďaka tomu share 21,2 percenta. V 12+ si Jednotka udržala trhové líderstvo aj počas Pravdivých príbehov s Katkou Brychtovou, ktoré po 21:15 videlo 398-tisíc divákov (trhový podiel 18,5 %).

V komerčnej cieľovke bola lídrom Joj s filmom Lockout: Útek z MS – 1, ktorý sledovalo 288-tisíc mladších divákov, share dosiahol 23,7 percenta. Markíza kontrovala snímkou Únos, ktorú uprednostnilo 244-tisíc divákov v 12 – 54 pri podiele 20,2 percenta.

V piatok sa oproti minulému týždňu posilnila Markíza, ktorá po prvej časti odsunula nový seriál Doktori za 22. hodinu. Vrátený Duel Farmy po 20:30 uhral trhový podiel 27,6 percenta v komerčnej cieľovke, teda o takmer 10 percentuálnych bodov lepší ako Doktori pred týždňom. Reality šou bola najsledovanejším nespravodajským programom dňa s 328-tisíc divákmi. V 12+ Farmu sledovalo 608-tisíc ľudí.

Joj o 20:30 zaradila film Ocelová päsť, ktorý si pozrelo 223-tisíc mladších divákov pri podiele 20,6 percenta v 12 – 54. V 12+ sa opäť presadila šou Milujem Slovensko vysielaná o 20:50 na Jednotke. Sledovalo ju 418-tisíc divákov, share sa vyšplhal na 20,7 percenta. V komerčnej cieľovke mala licencovaná súťaž priazeň 220-tisíc divákov (share 20,6 %).

Doktori odsunutí na 22:15 dosiahli trhový podiel v komerčnej cieľovke 22,5 percenta, seriál sledovalo podľa peoplemetrov 182-tisíc divákov. V 12+ išlo o 341-tisíc divákov (26,4 %).

  • Tlačiť
  • 2

Tagy Doktori, Farma, Markíza, Milujem Slovensko, Pošta pre teba, RTVS, sledovanosť, TV Joj, V siedmom nebi