Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Utorkový súboj premiér pre Markízu, mala navrch s Extrémnymi premenami

06.09.2017, 10:49 | pol | © 2017 News and Media Holding

Ďalšia konfrontácia premiérových formátov komerčných staníc v novej sezóne dopadla v utorok večer v prospech Markízy, ktorá bola lídrom s prvou časťou slovenskej verzie reality šou Extrémne premeny. Joj uviedla svoju novú zábavnú zoznamku Take Me Out, ktorá bola v závese.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Extrémne premeny Slovensko – Druhá šanca na život boli po reláciách Markízy a Joj o počasí najsledovanejším programom dňa. V komerčnej cieľovke 12 – 54 program sledovalo 257-tisíc divákov pri podiele 22,7 percenta. V 12+ mala šou 373-tisíc divákov (18,1 %).

Aj Joj bola s novým formátom silnejšia u mladšieho publika – v 12 – 54 mala s dating show FremantleMedia 197-tisíc divákov a podiel 19,8 percenta. V 12+ si prvý diel Take Me Out pozrelo 335-tisíc divákov (18,5 %).

Take Me Out trvajúce až za 23. hodinu sa prekrývalo čiastočne aj s novou scripted talkšou Markízy Nebezpečné vzťahy, ktorá šla v dvoch častiach za sebou. V čase prvej už zoznamke viedla, Nebezpečné vzťahy po 22:10 videlo 102-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (14,5 %) a 174-tisíc celkovo (13,6 %). Joj neplánuje Take Me Out vysielať ďalej v utorkovom slote, so šou počíta v sobotných večeroch. 

Jednotka v utorok večer vysielala kriminálnu minisériu Maigret, ktorú si zvolilo 99-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (8,6 %) a 230-tisíc v 12+ (10,9 %).

V prime-time sa k slovu po piatku a pondelku opäť dostal futbal, tentoraz kvalifikačný duel slovenskej 21-ky proti Severnému Írsku, ktorý vysielalo Dajto. Menšej stanici to prinieslo nadpriemerný výkon – prvý polčas o 20:15 sledovalo 69-tisíc mladších divákov (6,1 %) a 143-tisíc v 12+ (6,7%), druhá polovica bola úspešnejšia, mala 89-tisíc mladších divákov (8,7%) a 181-tisíc celkovo (9,8 %).

Markíze sa v utorok darilo aj v podvečernom slote po 18. hodine, kde sa dostala nezvyčajne nad 25 percent. Rodinné prípady sledovalo 179-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (25,1 %) a 322-tisíc v 12+ (22,8 %).

Kulinársku game show Moja mama varí lepšie ako tvoja v tom čase na Joj pozeralo 118-tisíc mladších divákov (16,9 %) a 221-tisíc v 12+ (15,9 %).

Najsledovanejší program utorka patril Joj, na vrchol ratingového rebríčka sa opäť dostalo Najlepšie počasie. Tentoraz predpoveď sledovalo 300-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (26,4 %), v 12+ to bolo 605-tisíc ľudí (28 %).

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy Dajto, Extrémne premeny, Jednotka, Markíza, Moja mama varí lepšie ako tvoja, Nebezpečné vzťahy, Rodinné prípady, sledovanosť, Take me out, TV Joj

Diskusia (0 reakcií)