Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Tvoja tvár znie povedome sa lúčila najsledovanejšou časťou série

12.11.2018, 12:36 | pol | © 2018 News and Media Holding

Nedeľná šou Markízy Tvoja tvár znie povedome má za sebou finále aktuálnej série. Posledná desiata časť sa postarala o najvyššiu sledovanosť v rámci aktuálnej edície šou. Celá séria bola na podobných číslach ako vlaňajší tretí ročník.

  • Tlačiť
  • 0

Finále štvrtej série Tvoja tvár znie povedome trvajúce do 23:30 sledovalo v nedeľu večer na Markíze 306-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri trhovom podiele 29,7 percenta.

V 12+ mala šou celkovo 536-tisícové publikum a share 28,3 percenta. V oboch hlavných cieľovkách išlo o maximá aktuálnej série. U mladších divákov bolo predtým najvyšším ratingom v sérii 281-tisíc divákov v prípade tretieho dielu vysielaného 23. septembra.

Celá séria Tvoja tvár znie povedome si udržala nadpriemernú výkonnosť. Šou počas desiatich týždňov v priemere sledovalo 270-tisíc mladších divákov pri podiele 27,2 percenta.

Kým ratingovo ide v porovnaní s tretím ročníkom o nepatrný pokles, podielovo zas o malý nárast. Minulý rok sledovalo tretiu sériu v priemere 280-tisíc mladších divákov pri trhovom podiele 26,2 percenta.

V 12+ mal ostatný ročník licencovaného programu 465-tisíc divákov a share 25,6 percenta. V univerzálnej cieľovke si tak medziročne mierne polepšil ratingovo aj podielovo – vlani mal v priemere 447-tisíc divákov a share 23,7 %.

Joj v nedeľu večer konkurovala filmom Lovec: Zimná vojna trvajúci o vyše polhodinu kratšie ako imitačná šou Markízy. Snímku si pozrelo 292-tisíc mladších divákov (25,9 %) a 401-tisíc celkovo (19,5 %).

Dvojdielnu drámu Hranica na Jednotke v nedeľu uprednostnilo 149-tisíc divákov (8,7 %), z toho 44-tisíc vo veku od 12 do 54 rokov (4,7 %).

Najsledovanejším programom dňa bolo Počasie na Markíze, ktoré si pozrelo 358-tisíc mladších divákov (29,9 %) a 642-tisíc v 12+ (27,5 %).

V sobotnom prime-time výrazne viedla šou Česko Slovensko má talent, ktorá bola opäť najsledovanejším programom víkendu. Tentoraz ju na Joj sledovalo 369-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (31,4 %) a 635-tisíc celkovo (29,3 %), čo je takisto doterajšie maximum siedmej série. 

Markíza konkurovala reprízovaným filmom Parker, ktorý si zvolilo 132-tisíc mladších divákov (12,1 %) a 232-tisíc v 12+ (11,7 %). Pred Markízou bola v 12+ Jednotka s kvízom Záhady tela, ktorý sledovalo 338-tisíc divákov (15,5 %). Do komerčnej cieľovky spadalo 132-tisíc z nich (11,3 %).

V piatok večer viedla Markíza s Duelom Farmy, ktorý sledovalo 217-tisíc mladších divákov (23,3 %) a 435-tisíc celkovo (24,1 %).

V závese bola Jednotka so zábavným programom Milujem Slovensko, ktorý videlo 177-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (17,1 %) a 375-tisíc v 12+ (18,5 %).

Joj zaradila v repríze animovaný kinohit Mimoni, zvolilo si ho 154-tisíc mladších divákov (15,5 %) a 197-tisíc celkovo (10,2 %).

Najsledovanejším programom v komerčnej cieľovke 12 – 54 bol v piatok podvečerný seriál Oteckovia, na Markíze si ho zaplo 287-tisíc mladších divákov pri podiele 38,1 percenta. V 12+ mal 463-tisícové publikum (28,4 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Česko Slovensko má talent, Milujem Slovensko, Tvoja tvár znie povedome, Záhady tela

Diskusia (0 reakcií)