Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Tvoja tvár znie povedome s poklesom, prvenstvo jej s náskokom zostalo

21.03.2016, 10:44 | Martin Poláš | © 2016 News and Media Holding

Najsledovanejším programom víkendu v komerčnej cieľovke 12 – 54 bola znova zábavná šou Markízy Tvoja tvár znie povedome. Hoci oproti minulému týždňu ratingovo opäť mierne klesla, stále si udržuje výrazný nadpriemer, a čo je pre Markízu devízou – baví najmä mladé publikum.

  • Tlačiť
  • 0

Tretí diel licencovanej imitačnej šou si pozrelo v nedeľu večer 384-tisíc divákov z komerčnej cieľovky, Markíza mala po 20:30 trhový podiel 34,7 percenta. Tvoja tvár znie povedome bola u mladých najsledovanejším programom dňa. V 12+ mal program 562-tisíc divákov (29,5 %).

Nadpriemer v tejto konkurencii sa podaril u mladšej cieľovky uhrať aj Joj s filmom Medzi vlkmi. Ten uprednostnilo 269-tisíc divákov (24,2 %), v 12+ to bolo 395-tisíc ľudí (20,7 %).

U celého publika obhájila pozíciu trhovej dvojky z predošlého týždňa Jednotka v čase vysielania seriálu Kolonáda, ktorý tentoraz videlo 411-tisíc divákov (17,7 %). Do skupiny 12 – 54 spadalo 135-tisíc ľudí (10,3 %).

V sobotu večer ponuka komerčných staníc divákov veľmi neoslovila. V 12 – 54 bola tesným lídrom Markíza s filmom Amazing Spider-Man 2, ktorý sledovalo 181-tisíc divákov (18,4 %). V 12+ mala snímka 221-tisícové publikum (13,1 %).

Joj konkurovala celebritným špeciálom Moja mama varí lepšie ako tvoja, ktorý zaujal 154-tisíc mladších divákov (13,7 %). V 12+ mal 238-tisíc divákov (12 %).

Zo situácie vyťažila Jednotka, ktorá bola v sobotnom prime-time v 12+ trhovým lídrom. Z jej ponuky mali najviac divákov Pravdivé príbehy s Katkou Brychtovou so začiatkom o 21:20. Videlo ich 288-tisíc divákov (14,7 %), z toho 82-tisíc v 12 – 54 (7,4 %). Jednotka dominovala aj počas formátov Nečakané stretnutia (272-tis. / 13,3 %) a Neskoro večer (262-tis. / 16,6 %).

Z menších staníc sa darilo Plus vďaka filmu Zatiaľ spolu, zatiaľ nažive. Po 20:35 ho sledovalo 105-tisíc mladších divákov, čo stanici prinieslo nadpriemerný share 10 percent. V 12+ mal film 173-tisíc divákov (9,4 %).

Najsledovanejším programom dňa boli Televízne noviny Markízy s 297-tisíc mladšími divákmi (29,2 %) a 610-tisíc celkovo (32,4 %).

V piatok patril tento titul v komerčnej cieľovke Farme. Poslednú časť v rámci týždňa sledovalo 272-tisíc divákov (24,6 %), v 12+ to bolo 533-tisíc ľudí (26,3 %). Následný Duel reality šou so začiatkom o 21:55 mal podobný rating – 267-tisíc divákov v komerčnej cieľovke (33,5 %) a 537-tisíc celkovo (37,4 %).

Jednotka si udržala nadpriemerný výkon v prime-time vďaka interaktívnej šou Čo ja viem. Oproti prvej časti tretej série síce mierne klesla, no aj tentoraz bola stanica trhovou dvojkou v oboch hlavných cieľovkách. V mladšej 12 – 54 mala Jednotka trhový podiel 18,8 percenta, keď jej ponuku uprednostnilo 206-tisíc divákov. V 12+ malo Čo ja viem priazeň§ 429-tisíc ľudí (21,2 %).

Joj v piatok zaradila film Vojak, ktorý zaujal 150-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (14,3 %) a 227-tisíc celkovo (11,9 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Farma, Jednotka, Markíza, Moja mama varí lepšie ako tvoja, Pravdivé príbehy s Katkou Brychtovou, RTVS, sledovanosť, TV Joj, Tvoja tvár znie povedome

Diskusia (0 reakcií)