Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Tvoja tvár znie povedome prepisovala rekordy, má za sebou najsilnejší diel

25.04.2016, 10:07 | Martin Poláš | © 2016 News and Media Holding

Ôsmy diel nedeľnej šou Markízy Tvoja tvár znie povedome priniesol televízii doterajšie maximum v rámci formátu v oboch hlavných cieľových skupinách. V širšej 12+ prekonala licencovaná novinka prvý raz 800-tisícovú hranicu divákov a bola znova najsledovanejším programom týždňa.

  • Tlačiť
  • 0

Ostatný diel Tvoja tvár znie povedome sledovalo 532-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54, Markíza mala v nedeľu večer trhový podiel 45 percent. V 12+ mal program 806-tisícové publikum a share 40,5 percenta.

Televízii sa program dostal na vrchol v čase, keď jej už zostávajú z aktuálnej série len dva diely, pričom prvý z nich odvysiela netradične už v stredu. Už teraz je však potvrdené, že Markíza nasadí aj druhú sériu.

Dvojkou trhu bola v nedeľu večer Joj s filmom Iron Man 3, ktorý sledovalo 165-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (13,9 %) a 210-tisíc celkovo (10,6 %). Jednotka mala s filmom Nikdy nie je neskoro 157-tisíc divákov (8,2 %), z toho 55-tisíc mladších (4,9 %).

V sobotu večera bola lídrom takisto Markíza s filmom Na vlastnú päsť, ktorý bol najsledovanejším programom dňa u mladých divákov. Po 20:30 zaujal 276-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 25,3 percenta. V 12+ mala snímka 383-tisíc divákov (19,9 %).

Joj sa ustálila zábavná novinka Vtedy na Západe, ktorá dosiahla podobné čísla ako pred týždňom, pričom dĺžka programu sa posunula už na dve hodiny oproti necelým 90 minútam úvodnej časti. Tretie vydanie videlo 159-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (14,6 %), v 12+ to bolo 266-tisíc ľudí (13,9 %).

Zo sobotnej večernej ponuky Jednotky mali znova najviac divákov Nečakané stretnutia so začiatkom o 20:25. Reláciu sledovalo 260-tisíc divákov (12,7 %), v 12 – 54 to bolo tradičnej výrazne menej: 57-tisíc (5,1 %).

V piatok večer sa o premiešanie poradia v prime-time postarala Dvojka s posledným finálovým zápasom hokejovej Tipsport ligy. Počas reklamných brejkov na Markíze sa vyvrcholenie športového prenosu predieralo v 12 – 54 na pozíciu trhového lídra.

Peoplemetre napokon namerali najviac divákov aj v tomto prípade Duelu Farmy na Markíze, ktorý videlo po 21:40 268-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (29,3 %) a 522-tisíc v 12+ (32,3 %). Bežný diel Farmy sledovalo ešte predtým 249-tisíc mladších divákov (22,6 %) a 489-tisíc v 12+ (24 %).

Hokej bol dvojkou trhu v záverečnej fáze prenosu po 22:20, keď diváci spoznali nového majstra. V tom čase mala Dvojka 181-tisíc mladších divákov a share 20,3 percenta. V 12+ sledovalo zápas medzi Nitrou a Banskou Bystricou 290-tisíc divákov (18,6 %).

Silná Dvojka zobrala časť divákov aj Jednotke, ktorá vysielala kvíz Čo ja viem. Ten si tentoraz pozrelo 173-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (15,9 %) a 385-tisíc celkovo (19,1 %).

V tejto konkurencii sa Joj s reprízovanou snímkou Avatar zaradila na miesto trhovej štvorky. Film trvajúci až za polnoc mal v priemere 92-tisíc mladších divákov (10,2 %) a 137-tisíc v 12+ (8,5 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Čo ja viem, Dvojka, Farma, Jednotka, Markíza, RTVS, sledovanosť, Tipsport liga, TV Joj, Tvoja tvár znie povedome, Vtedy na Západe

Diskusia (0 reakcií)