Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Tvoja tvár znie povedome ešte podrástla, pokorila štyridsiatku

04.04.2016, 11:44 | Martin Poláš | © 2016 News and Media Holding

Markíze sa tohtoročná novinka Tvoja tvár znie povedome profiluje v nedeľu večer ako silný tromf. Imitačná spevácka šou bola znova najsledovanejším programom víkendu a tentoraz dokonca aj celého uplynulého týždňa. Svoje predošlé maximum z minulej nedele ešte vylepšila.

  • Tlačiť
  • 0

Piate vydanie Tvoja tvár znie povedome sledovalo 471-tisíc divákov z komerčnej cieľovky, čo znamenalo trhový podiel 42 percent. V 12+ dosiahla šou sledovanosť 703-tisíc ľudí a share 36,8 percenta.

Trhovou dvojkou bola večer Jednotka s finišujúcim seriálom Kolonáda. Poslednú časť druhej série si pozrelo 142-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (10,6 %) a 415-tisíc v 12+ (17,7 %). Kolonáda mala v prípade poslednej epizódy podobné čísla ako to bolo v prípade prvej série pred dvomi rokmi (430-tisíc, 18,4 %).

Celá druhá séria zaznamenala priemernú výkonnosť 423-tisíc divákov pri podiele 17,9 percenta, u mladšej cieľovky 12 - 54 to bolo 138-tisíc divákov pri podiele 10,3 percenta (prvá séria 448-tis. / 19,1 % a 154-tis. / 11,1 %).

Joj v nedeľu nasadila akčnú snímku RoboCop. Uprednostnilo ju 131-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (11,3 %) a 174-tisíc v 12+ (8,8 %).

V sobotu viedla v prime-time takisto Markíza s filmom John Wick, ktorý zaujal 328-tisíc mladších divákov pri podiele 28,7 percenta. V komerčnej cieľovke išlo o najsledovanejší program dňa. U celého publika mala snímka 442-tisíc divákov (22,2 %).

Joj vysielala v sobotu nateraz poslednýkrát v slote špeciál Moja mama varí lepšie ako tvoja, videlo ho 192-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (16,2 %) a 268-tisíc v 12+ (12,8 %).

Na Jednotke mali zo sobotnej ponuky najviac divákov Nečakané stretnutia so začiatkom o 20:25. Reláciu sledovalo 294-tisíc divákov (14 %), z toho 67-tisíc mladších (5,8 %).

V piatok to Jednotka dotiahla opäť na miesto trhovej dvojky s programom Čo ja viem. Tentoraz ho sledovalo 220-tisíc mladších divákov (18,9 %) a 430-tisíc celkovo (20,4 %).

Líderstvo si postrážila Markíza s Farmou – reality šou sledovalo 299-tisíc mladších divákov (25,4 %) a 586-tisíc v 12+ (27,4 %). Ešte o niečo lepšie bol na tom následný Duel so začiatkom po 21:40 – videlo ho 612-tisíc divákov (38,4 %), z toho 319-tisíc v 12 – 54 (34,8 %). Išlo o najsledovanejší program dňa.

Joj v piatok uviedla film Taxi, po 20:35 si ho zvolilo 141-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (12,5 %) a 217-tisíc v 12+ (10,8 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Farma, Jednotka, Kolonáda, Markíza, Moja mama varí lepšie ako tvoja, Nečakané stretnutia, RTVS, sledovanosť, TV Joj, Tvoja tvár znie povedome

Diskusia (0 reakcií)