Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Tvoja tvár sa dostala pred 1890, sobotu ovládol OTO

13.03.2017, 10:55 | Martin Poláš | © 2017 News and Media Holding

Druhá nedeľná konfrontácia Tvoja tvár znie povedome a seriálu 1890 dopadla tentoraz v prospech Markízy. Jej licencovaná šou si udržala rovnaký počet divákov ako pri štarte, Joj publikum pri seriálovej premiére kleslo. V sobotu s odstupom viedol galavečer OTO.

  • Tlačiť
  • 0

Markíza dosiahla s druhým dielom Tvoja tvár znie povedome podobné čísla ako pred týždňom, tentoraz mala imitačná šou 308-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 a trhový podiel 29,1 percenta. V 12+ mal program 468-tisíc divákov (25,1 %).

Joj, ktorá bola pred týždňom so štartom 1890 nad 26-percentným podiel medzitýždenne klesla – druhú časť historickej kriminálky sledovalo 297-tisíc mladších divákov (23,2 %) a 465-tisíc celkovo (20,7 %).

Rast to prinieslo Jednotke s vlastným pôvodným seriálom Tajné životy, ktorý v tomto prípade sledovalo 402-tisíc divákov (16,6 %), z toho 148-tisíc v cieľovke 12 – 54 (10,9 %).

Najsledovanejším programom nedele bolo Najlepšie počasie s 382-tisíc divákmi (27,9 %). V 12+ evidovala predpoveď na Joj 680-tisícové publikum (27,7 %).

Sobotný večer patril 17. ročníku galavečera OTO. Prenos trvajúci do 23:15 videlo 356-tisíc mladších divákov (30 %) a 669-tisíc celkovo (32,7 %). Ide o čísla nie príliš vzdialené od vlaňajších, OTO mal tentoraz o čosi viac divákov v komerčnej cieľovke, no nižší trhový podiel u celého publika. Galavečer bol najsledovanejším programom dňa.

Markíza v sobotu večer vysielala film Rýchlo a zbesilo 6, pozrelo si ho 188-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (15,8 %) a 241-tisíc v 12+ (11,7 %). Joj zaradila triler Práskač, uprednostnilo ho 155-tisíc mladších divákov (12,8 %), v 12+ ich bolo 249-tisíc (12 %).

V piatok večer si pozíciu lídra aj v ďalšom týždni ustrážila Jednotka s reprízou Milujem Slovensko, ktorú videlo 234-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (19,7 %) a 451-tisíc v 12+ (20,9 %).

Trhovou dvojkou bola Markíza s reality šou Svokra, ktorú o 20:30 sledovalo 204-tisíc mladších divákov (17 %) a 358-tisíc v 12+ (16,4 %). Film Smaragdovo zelená si na Joj pozrelo 150-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (14,5 %) a 225-tisíc v 12+ (12,1 %).

Na vrchole rebríčka najsledovanejších programov boli v piatok Noviny TV Joj s 282-tisíc mladšími divákmi (25,3 %). V univerzálnej cieľovke mala spravodajská relácia 634-tisíc divákov (29,8 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy 1890, Milujem Slovensko, OTO, RTVS, sledovanosť, Svokra, Tajné životy, Tvoja tvár znie povedome

Diskusia (0 reakcií)