Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Tvoja tvár finišovala na maxime, Markíza potvrdila jesenné pokračovanie

02.05.2016, 11:21 | Martin Poláš | © 2016 News and Media Holding

Imitačná spevácka šou Tvoja tvár znie povedome dosiahla v nedeľu pri poslednej, finálovej časti najvyšší trhový podiel v rámci celej série. Rekordný bol aj celkový počet divákov, v komerčnej cieľovke 12 – 54 Markíza vyrovnala čísla ôsmeho dielu.

  • Tlačiť
  • 0

Na vyvrcholenie prvej série licencovaného formátu bolo zvedavých 532-tisíc divákov vo veku do 12 do 54 rokov, čo je rovnaké číslo ako pred týždňom, keď program dosiahol najvyšší rating. S finále Tvoja tvár znie povedome mala Markíza nadštandardný share 48,6 percenta.

V 12+ sledovalo nedeľnú zábavu Markízy 841-tisíc divákov pri podiele 44,4 percenta. Televízia v tlačovej správe doplnila, že vďaka tomuto výkonu išlo o najsledovanejší program slovenských staníc od začiatku roku 2016. 

Markíza v pondelok ráno tiež potvrdila na webe staršiu informáciu, že sa púšťa aj do výroby druhej série. Tú bude vysielať na jeseň.

Tvoja tvár znie povedome - sledovanosť
Dátum Rtg/12 - 54 (tis.) Shr/12 - 54 (%) Rtg/12+ (tis.) Shr/12+ (%)
6. marca 443 38,2 628 31,9
13. marca 419 37,3 615 31,6
20. marca 384 34,7 562 29,5
27. marca 463 36,1 670 31,6
3. apríla 471 42,0 703 36,8
10. apríla 525 44,9 771 39,4
17. apríla 463 42,1 714 38,0
24. apríla 532 45,0 806 40,5
27. apríla 459 44,6 695 37,3
1. mája 532 48,6 841 44,4
Priemer 470 41,4 702 36,2

Joj v nedeľu večer konkurovala premiérovým animákom Krúdovci, zaujal 174-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (14,4 %) a 221-tisíc celkovo (10,5 %).

Jednotka vysielala dvojdielny film Odvaha princeznej, sledovanejšiu prvú časť po 20:35 videlo 137-tisíc divákov (6,1 %), z toho 37-tisíc v 12 – 54 (2,9 %).

V sobotnom prime-time mala navrch takisto Markíza s filmom Nič ma nezastaví, ktorý bol u mladých najsledovanejším programom dňa. Videlo ho 308-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 29 percent. V 12+ mala snímka 442-tisícové publikum (23,3 %).

Zábavnú šou Vtedy na Západe sledovalo na Joj 134-tisíc mladších divákov (12,4 %) a 234-tisíc v 12+ (12,1 %).

Na Jednotke mali najviac divákov v 12+ Nečakané stretnutia – videlo ich 251-tisíc ľudí, share bol na úrovni 13 percent. V 12 – 54 mala relácia 59-tisíc divákov (5,7 %).

V piatok si pozíciu lídra udržala Farma, ktorá bola opäť najsledovanejšia v prípade vyraďovania v Dueli. Reality šou sledovalo po 21:40 291-tisíc mladších divákov (32,9 %) a 538-tisíc v 12+ (34,4 %). Išlo o najsledovanejší program dňa.

Bežné vydanie Farmy o 20:30 malo 268-tisíc divákov v komerčnej cieľovke (24,5 %) a 509-tisíc v 12+ (24,9 %). Joj v piatok vysielala finále Miss Slovensko 2016. Priamy prenos mal slabší výkon ako vlani, na novú kráľovnú krásy bolo tentoraz zvedavých 133-tisíc divákov v 12 – 54 (12,5 %) a 235-tisíc v 12+ (12,1 %). Vlani finále súťaže videlo 304-tisíc divákov (191-tisíc v 12 - 54). 

Dvojkou trhu bola v tom čase Jednotka s kvízom Čo ja viem, uprednostnilo ho 206-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (18,9 %) a 422-tisíc v 12+ (20,9 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Čo ja viem, Farma, Markíza, Nečakané stretnutia, RTVS, sledovanosť, TV Joj, Tvoja tvár znie povedome, Vtedy na Západe

Diskusia (0 reakcií)